pepija ([info]pepija) rakstīja,
klientu pētījumu finansiāli pacelt varbūt var starptautiska aģentūra, kuru, kā jau te izteicās, interesē nevis klienta reklāmas efektivitāte, bet starpniecības procentu lielums. mēdijs izlīdzas ar vienas kompānijas visiem piedāvāto auditorijas pētījumu, kuru tad staipa kā nu var, tas nekas, ka statistiskā kļūda atsevišķās pozīcijās var sasniegt vairāk kā 10%. un reizēm arī akcionāri dod gluži dīvainus uzdevumus tēvijas apstākļiem, jo citās banānu un nebanānu republikās tie ir aizgājuši uz urrā


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?