Ja no 10 apzvanītajiem 1 padodas, pasākums atmaksājies un ir peļņa. Aber lielākā daļa potenciālo pacientu par tādu joku, ka reklāmai var aprēķināt efektivitāti, pat dzirdējuši nav, tb visu nosaka reklāmas aģentes balss tembrs un dekoltē dziļums, tb pierunāšanas spējas, pasākums rullē bez zaudējumiem, aber pāris nīgri jenoti, uz kuriem neko nesaprotošās beibes uzraujas, jau ierēķināti kā iepuvuši banāni uz veikalu sūtītajā kravā. :)
Savukārt reklāmas aģentūras interesē skārta bundziņas un zelta lauviņas, nevis reklāmas efektivitāte - lielākajai daļai ideja, ka reklāma domāta, lai reklāmas devējam nestu peļņu, šķiet absurda. Tāpēc šādi te pacienti, kas vēlas ko iegūt no reklāmā ieguldītā, ir kā zobu sāpes. Daudzas aģentūras pat taisa feikos rullīšus, kampaņas neeksistējošiem klientiem, palaiž 1x reģionālajā Preiļu TV (lai būtu atskaite, ka medijos bijis) un sūta uz visādām Kannām un Zagrebām, lai festivālos plūktu laurus. Tb pa lielam reklāmas aģentūru un reklāmas devēju intereses nepārklājas bet to tu, būdams vecs industrijas vilks, tāpat zini, tikai tagad esi ierakumu otrā pusē. :))
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: