par "reklāmas menedžerīšiem"
Ir pieņemts lēmums.
Es atradīšu kā paskaidrot klientam kāpēc tas un tas mediju kanāls ir nahrenizēts vispār, bet es tiešām nezinu, kā hrenovs menedžerīts to paskaidros savam diriķiem, kad tas ietesīs telpā vicinot manu e-pasta izdruku.
Es saprotu ka ir festivāli, simpoziji, kur galvā nedapistie, bet reklāmas sab-bas alkstošie pamuļķi steriem vien plūst maksājot EUR 200 par semināru, lai "advancētos", bet darbs ir darbs un ja es neierakstos savos dedlainos kāda nebūt puskoka lēcēja dēļ, kurš tup simpozijā ar izslēgtu telefonu, tad gan mīlīši, es palieku dusmīgs!
Jā, neizmirstiet, ka šodien rīmu nakts, visi stilīgie novāksies un gudri dirsīs par sinerģiju Honkongas makdonalda klipā.
pidari bļe