ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2004-11-25 17:46:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par močiem
Pieļauju, ka manas pārdomas un jautājums šeit, datoriķu, dizaineru un "nesaprasto" vidē ir muļķīgs, bet varbūt tomēr, kādam ir viedoklis.

Kā jumš šķiet vai virāgai XV 750 ir vērts sakruķīt karbuli atraujot vaļā visas dīzes nodrošinot maksimālu degmaisījuma padevi (protams, nekad neesmu rēķinājis, bet pastāv aizdomas, ka nekādu ekstrēmo jaudu un paātrinājumu tas nesniegs, tik vien kā lielāks degvielas patēriņš), rūpnīcas gaisa filtrus nomainīt pret kastumizētiem - koniskajiem.
Samazināt degkameru approx par 0,01mm pa vertikāli radot lielāku kompresiju un spiedienu sadegšanas momentā.

Vēl neesmu izpētījis un izzondējis vai var pastrādāt pie kardāna konstrukcijas palielinot tā griešanās ātrumu pie fiksētiem motora apgriezieniem.

Vispār tufta. Manas inženierzināšanas ir tuvu nullei, bet nekas, kā teica biedrs pilsonis Gorbunkovs - buģem iskaķ.

No šā visa Jūs varat secināt ka mans sapnis par Intrūderi-rubul piecsimts ir izsapņots...


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]piccolo
2004-11-25 18:32 (saite)
labāk sāc ar svara samazināšanu. vienkāršāk. ;)

un ja atrodi kādu a-b-c kā kruķīt karbuli, tad ķeries klāt, bet tīri "savas idejas" likt iekšā neiesaku.. ;)

kādreiz atceors, ka vektrai pieregulējot karbuli uz 50L/100km patērīņu tā gāja tīri ok.

its all about price/preformance & style. ;)

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?