Comments: |
Es teiktu, ka disciplīnai tomēr jābūt - kas notiks, ja visi sajutīsies tik īpaši nāks uz angleni, cikos gribēs? Un tad, ja kāds īpašais nenoliks eksāmenu, tad vainīgs būs skolotājs.
disciplīnai jābūt, bet es ļauju nokavēt, lai meita mācās risināt attiecības ar pulksteni no rītiem un attiecības ar klasi. Pašai jāsaprot cēloņsakarības. man nepatīk kontrolēt - es saku, cikos jāiziet, lai paspētu laikā, bet viņa pieņem lēmumu, cik ilgi čammāties
Bet priekš kam uzslavēt par vīzdegunību pret skolotāju?
nē, es viņu neslavēju par čammāšanos, bet gruzīšanu arī neieslēdzu. bet vīzdegunību tiešām nejutu. drīzāk veselīgu humoru.
Nu viss ir atkarīgs no tā, kādā intonācijā saruna norisinās.
zini, es gribu iemācīt savējiem vienu lietu - nesadomāties un nesagruzīties pirms nav uzzināta līdzcilvēku attieksme pret konkrēto situāciju. un nelikt virsū viņai "skolotāja dusmosies, tu traucē klasi, ko par tevi padomās utt." Vislabāk būtu, ja viņa dzīvotu ar plaši atvērtām acīm un sirdi, un mācītos izvērtēt pati savas rīcības cēloņus un sekas
So, vai tava meita tagad plāno iet uz stundām laikā vai tomēr ne?
ar to sagruzīšanu itin viegli var panākt arī to, ka pie 5 min pirmās stundas kavēšanas pie skolas durvīm griežas atpakaļ un nosačko visu dienu, "ka tik nepadomā", zinām tādus stāstus :)
| From: | vedjmah |
Date: | February 26th, 2014 - 10:47 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Es arī skaļi smējos pirms daudziem gadiem, kad 13 gadus vecais skuķis bija aizgājis uz skolu saplēstos džinsos un klases audzinātāja nosūtīja pie direktora, lai viņa apvaicājas, ko viņš par to domā. Viņa bija aizgājusi, pajautājusi un uzzinājusi, ka, ja viņai tā patīk, lai staigā tādos. Un viņa atgriezās klasē, sakot, ka viss ok, tā ir viņas pašas darīšana, ko vilkt mugurā. Nav iemesla cepties, manuprāt. Cilvēks risina patstāvības jautājumus.
Ierašanās skolā saplēstos džinos un ierašanās uz stundu, kad pašam ērtāk ir viens un tas pats?
Ai, īstenībā pofig, ne mana cūka, ne mana druva.
personību raksturo ne tikai spēja izvairīties no nepatikšanām, bet arī spēja tās atrisināt
ir tomēr laiks, kad šīs cēloņsakarības ir jāiepazīst pie rociņas pavadot
iemest ar galvu ūdenī, protams ir metode ;) bet var būt der reizēm atgādināt cēloņsakarību rezultatīvos rādītājus ;) īpaši ja lūk piemērs uzskatāms ;) tu neiztērēji piecas minūtes atgādinot, tagad abas divas zaudējāt droši vien kādu stundu uz skolu nostaigājot ;)
Tiešām? Atrisināja? Es to viņas atbildi izlasīju intonācijā "priecājies, ka vispār ierados!", kas man neliekas problēmas risināšana, bet gan augstprātīga attieksme. Protams, ja tas viss bija tāda pajokošana starp skolotāju un skolnieci un abas to tā uztvēra, tad ok, bet ja pirmais variants, es teiktu, ka risinājuma tur nebija.
tas drīzāk ir no sērijas: es kliņģerī tikai iekodos(pagaršoju) nevis visu apriju, ko jūs mani te - no mušas ziloni ;)
From: | kkkungs |
Date: | February 27th, 2014 - 05:26 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Kas tā angļu valodas stunda tāda ir, ka sekundi sekundē uz to jāierodas?
loģika dzelžaina. stundas sākumu varbūt arī nokavēja, bet ne jau visu stundu.
jā, es par to arī pabrīnījos :)
būs brīnišķīga personība ;) apsveicu ;) mani iedvesmo! ;) | |