Comments: |
Citàdēlē viss labi. Kaut kur te nesen bij līdzīgs cepiens. Neatceros..vai privāti vai pie pajautā
jā, varētu būt ne;liela atšķirība starp 900 000 un 277 000 klientu :) (kaut kāds 2016. gada datu rakstelis)
uz OP jautājumu, kas notiek. ne jau bankas to izdomāja, bet dažādas organizācijas. un otrkārt -- jums to visu jau kādu gadu borēja, ko jūs tikai tagad pamodāties, huļi??? ;P
Ko Tu kliedz uz mani? :) man arì liekas kodu kalkulatori stulbi.
Mani šis pagaidām neskar un nesatrauc. Es rēķinus vēl arì bankomātă mēdzu maksāt, jo ātri un ērti. Kā vecs cilvēks.:)) vēl var samaksāt maximās.;)
| From: | usne |
Date: | January 29th, 2019 - 10:27 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Es par šo arī besijos, bet pakļāvos. Bet no Swedbankas gan gribas notīties
pieteikt apmeklējumu (swed)bankā var iepriekš pusstundas amplitūdā (iespējams, tiek precizēts laiks, kad apstiprina). bet var arī iet sēdēt draudzīgā rindā.
izceļu un papildinu atsevišķi tieši OP--- uz OP jautājumu, kas notiek. ne jau bankas to izdomāja, bet dažādas organizācijas. un otrkārt -- jums to visu jau kādu gadu borēja, ko jūs tikai tagad pamodāties, huļi??? ;P swedbank vietnē un i-bankā ne soli nevarēja paspert, lai neredzētu paziņojumus par kodu karšu beigām un summu samazinājumu? Tu biji akla? Tu to ziņu uztvēri tikai tad, kad reāli, bļin, rēķinu vairs nevarēji samaksāt? un tagad sēdi ar tādiem pašiem pajoļiem, kam maģiski likās, ka tas tomēr nenotiks, rindā un puksti? bite it ;P
Es jau sen visiem prasu, neviens nevar neko konkrētu atbildēt par tām "dažādām organizācijām" – vai vari nocitēt likumu vai regulu, kur ir pateikts, ka kodu kartes kaut vai ar 100 kodiem ir slikti, un kalkulatori un mobilas lietotnes ar vienu (divām) parolēm ir labi?
ņemot vērā manas attiecības ar telefoniem... tik svarīgu lietu, kā pieeju savai naudai uzticēt telefonam, liekas debīlākā ideja kādu vien šie ir izdomājuši.
+
Turklāt TFA Swedbank jau bija – pie noteiktiem maksājumiem atsūtīja īsziņu ar kodu.
Piekrītu ar visām četrām. Jo īpaši par tiem personāžiem, kuri telefonā liek pilnfunkciju bankošanās appus, un paralēli tiem instalē vēl daudz visu ko citu. Par laimi, tas smartid viens pats ir ne tik bīstams, ja bankošanās pārējo daļu dari datorā. Bet es labprāt pats izlemtu, kuros brīžos ērtāka/drošāka ir kodu karte, un kuros – smartid.
1 - tos norādījumus redzēju. (sīkums, bet nebija gadu.) 2 - gada noslēgums bija saspringts un bija produktīvākas lietas kā bankā sēdēšana 3 - neviens no taviem bļāvieniem neizskaidro - kāda sūda pēc tas viss? nu, neskaitot, ka kaut kādas organizācijas. protams, ka organizācijas. bet kāda sūda pēc? kāds man/sistēmai/kaut kam jeb kam no tiem kalkulatoriem labums? 4 - vispār - kāda sūda pēc - kategorijā iekļaujās tās bez-kontakta kartes. neviens no tiem "jo ātrāk" pārdošanas pitčiem neizpildās uz vidējo aritmētisko cilvēku. tie, kas māk to fiksi izdarīt, arī ar skaidru naudu un parasto karti ir savākti un fiksi cilvēki, cik var novērot.
tāpat arī tas nepaskaidro vispārējo, manuprāt, haosu ar visādām identifikācijām. tas kaut kāds jaunais 'oficiālais' e-pasts ieks latvijas.lv(?) - priekš kam ir tas un ar ko tas ir saistīts un kam potenciāli vēlāk to piesies klāt, kas vēlāk man sagādās problēmas? un ik pa laikam uzpeld arī e-paraksts. kā tas iekļaujas/neiekļaujas kopējā sistēmā (liekas vairāk - haosā - šobrīd)? un kur tas aizvedīs un cik ļoti par to vajadzētu domāt?
Man šķiet, ka Swedbank ja ir e-paraksts (ar eID uz datora), tad nevajag nekādu smartID vai kodu kartes.
interesanti - kas būtu izdevīgāks ilgtermiņā? | |