indulgence ([info]indulgence) rakstīja,
Domāju, ka metodikas izmaiņas pie vainas, līdz ar visādu valdorfgešeftterapiju nākšanu modē. Ja salīdzinam mācību grāmatas fizikā un matemātikā, kādas lietotas pirms gadiem 20 un šobrīd, tad sajūta, ka šodien skolā mācās tikai bērni ar īpašām vajadzībām, kādus senāk norīkoja uz palīgskolu.

Vainīte būs tajā, ka ļaudis, kuri dzīvo sovjetu paradigmā "visi ir vienādi un līdztiesīgi", mēģina akli kopēt kur komandējumos sagrābstītus modeļus, nesaprotot īsti, kāpēc tādi ir, bet uztverot tikai to humāno saturu. Tb programmas un līmeņus, kas to tapšanas zemē paredzēti graustu rajonu bērniem - kur valsts skolu izglītības programmas mērķis ir nevis piespiest tos mācīties un dot zināšanas, bet gan vienkārši iemācīt socializēties, lai šie neaiziet ielu bandās bet iekļaujas sabiedrībā, - tos adaptē te normāliem bērniem. Attiecīgi, saņemam paaudzi, kas lieliski māk "darboties grupā", "diskutēt", rīkot "prezentācijas", bet kas reāli nespēj pildīt nekādas funkcijas, par ko būtu vērts algu maksāt.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?