Petrovichs ([info]petrovichs) rakstīja,
@ 2010-08-27 10:20:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Internetā izlasīta doma :)
Parādnieks neapšaubāmi ir Vadonis.
Ja cilvēks spēj valdīt divas sievas, tad valsts vadīšana viņam būs tīrais sīkums.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]eermaniitis
2010-08-27 10:28 (saite)
pilnīgi piekrītu ;)

tikai ko viņš ar tām divām sievām dara .... un ja nu metodes līdzīgas? ;D

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2010-08-27 10:36 (saite)
Mok šo jautājumu vaig uzdot viņam, ne man? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-08-27 10:42 (saite)
jā! tā nu pieiesi un uzprasīsi - viņam taču divas sievas un šķēle pieslēgts pie melu detektora ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2010-08-27 10:44 (saite)
Varbūt caur kādiem viņa partijas biedriem var izdibināt? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-08-27 10:46 (saite)
emmm ... škrobe, nevienu nepazīstu ;(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2010-08-27 10:53 (saite)
[info]ritvars piemēram. Pēc partiju apvienošanās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kangaroo
2010-08-27 11:00 (saite)
Tas vēl ir jautājums vai viņš tās sievas valda vai viena no sievām viņu un otru sievu. Vai arī abas sievas pašu Parādnieku.

Un vispār- ja viņš grib tikt dzīvē uz augšu, tad lai pieņem kādas no sievām uzvārdu. Mums vēl tikai ministrs ar uzvārdu Parādnieks trūkst (finanšu- piemēram). Bija jau Slakteris, Veldre, Požarnovs...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2010-08-27 11:07 (saite)
Varbūt Dālderi vajadzēja likt par finanšu ministru? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kangaroo
2010-08-27 11:14 (saite)
At līst hī spīks ingliš beter zan mister nasing spešal ;-P

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2010-08-27 11:19 (saite)
Ieliekam par ministru angļu valodas tulku un visa valsts laimīga? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kangaroo
2010-08-27 11:42 (saite)
Es tikai par to, ka izvēloties starp Dālderi un Slakteri, es dotu priekšroku Dālderim. Jo no finansēm vienalga abi saprot vienlīdz maz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fanija
2010-08-27 11:12 (saite)
Pie kam pat dažkārt iziet sabiedrībā ar abām reizē!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2010-08-27 11:13 (saite)
Zviedru ģimene? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fanija
2010-08-27 11:17 (saite)
Nu es te tā izlasīju, ka tā jau viņš dzīvo ar sievu - dzīvesbiedri, kam 4 bērni, bet arī dzīvo ar vēl vienu, ar kuru 1 bērns, sabiedrībā iziet pamīšus te ar vienu, te ar otru, te abām reizēm, un bērniem prasa - kas tu esi, un bērni jau zina pareizo atbildi - ka nevis savs vārds jānosauc, bet gan jāsaka, ka esmu latvietis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-08-27 11:21 (saite)
man viņš patīk ar vien vairāk ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2010-08-27 11:24 (saite)
Būtu labs Bērnu un Ģimenes lietu ministrs? :)
Bet tā ministrija laikam jau likvidēta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-08-27 11:26 (saite)
tas nieks - būtu arī labs izglītības ministrs - vismaz patriotismu neierobežotu tikai ar karogu pie skolas/bērnudārza ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fanija
2010-08-27 11:33 (saite)
Nu man patika tas, ka viņam vismaz priekš sevis likās skaidrs, ko viņš grib darīt, un arī priekš skatītāja tas tika noformulēts uztveramā veidā. Bet par divām sievām, bērniem - latviešiem "ar mirdzošām acīm" utt., jāsaka, ka tā jau cilvēki vispār nodarbojas ar daudz ko dīvainu, morāles priekšrakstiem neatbilstošu un tā. Tiesa, ne visi no tiem dodas kandidēt, līdz ar to nebūtu jau interesanti pētīt tādu parastu "vienu nu mums", kas necenšas kļūt par "vienu pār mums":)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-08-27 11:36 (saite)
morāle ir tas, ko par to domā citi

pārliecība ir tas, ko domā tu pats

ir labi, ja cilvēks vadās pēc savas pārliecības ;) citi nāk un iet (ar to es gribēju teikt, ka nav universālu morāles normu, kas noder visiem)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

wikipēdija
[info]eermaniitis
2010-08-27 11:40 (saite)
Morāle (franču morale 'tikumība' – no latīņu moralis 'tikumīgs') ir sabiedrisko normu, principu un noteikumu sistēma, kas tikumiski nosaka cilvēka rīcību sabiedrībā un viņa izturēšanos pret citiem cilvēkiem. Morāle ir vēsturiski mainīga. Par morāli dēvē arī tikumisku atziņu vai secinājumu, vai arī pamācību, kas var būt pausta, piemēram, literārā darbā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fanija
2010-08-27 11:41 (saite)
Bet ir sabiedrībā vispārpieņemtās morāles formas, kuras skatītājam dod drošību, stāvot pa vidu vairākumam, rādīt ar pirkstu un viszinoši teikt, ka tā gan nedrīkstēja darīt, neriskējot, ka pārējais vairākums tūlīt pagriezīsies ar gariem, nosodošiem pirkstiem pret viņu pašu:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-08-27 11:43 (saite)
nav vispārpieņemtu normu - nav nekad nav bijušas un nebūs

ar pirkstu rāda arī sētas puikas, kas izdomā, ka iet pa ielas kreiso pusi ir gejiski - iziet uz ielas un rāda ar pirkstu ;)

man tiešām imponē cilvēki, kas zin un apzinās kas viņiem pašiem ir labi un uzpļauj uz sētas puiku pirkstu rādīšanu ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fanija
2010-08-27 11:52 (saite)
Ir, ir tādas normas, rakstītas vai nerakstītas, tikai tu jau pateici, ka viņas laika gaitā visai sabiedrībai mainās. Vai vismaz sabiedrības vairākumam, kuram ir teikšana.
Bet interesantākais jau ir cits, - kā kurā līmenī pieņemts komunicēt šo normu ietvaros. Tādā parastā ikdienas līmenī ikviens, kurš baksta otra izdarītajos pārkāpumos, pamatoti riskē ar to, ka otrs pretī norādīs uz to, ko dari tu pats, pat ja tas būs kaut kas atšķirīgs, bet skaitīsies joprojām pārkāpums. Savukārt kad, kad kāds pretendē uz piederību augstākam, redzamākam līmenim, no viņa arī tiek sagaidīts, ka mums gan visādi pārkāpumi drīkst palikt, bet viņam ne. Jo kādu paraugu viņš tagad rāda mums ar savām divām sievām, ko!:))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-08-27 12:01 (saite)
imho - tādu, ka sievietes ir jāmīl un ka bērni ir mīlestības auglis ;D

mūsu sabiedrībā ir arī musulmaņi ;) un mormoņi un kas vēl nekas - viņiem šāda prakse ir pati par sevi saprotama

pa manam - viņš māk veidot kontaktus ar cilvēkiem, kas ir ļoti laba kategorija

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2010-08-27 11:47 (saite)
un jā - piekrītu tev, ka daži, balstoties uz kaut kādu tur morāli iedomājas tiesīgi pirkstoties ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nxn
2010-08-27 12:02 (saite)
vai viena no sievām būtu ne-latviete?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2010-08-27 12:36 (saite)
Nu un? Jurim Dobelim sieva neesot latviete. Varbūt tāpēc viņš ir tik nikns? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nxn
2010-08-27 13:32 (saite)
nē, es par to, ka bērni ir izmācīti teikt, ka ir latvieši. jocīgi. kaut gan daudzi uz jautājumu "kas tu esi?" saka, ka esot Lauva, Vērsis vai Jaunava.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?