oblica - Par to pašu, tik ļoti strīdīgo. :) [entries|archive|friends|userinfo]
oblica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Par to pašu, tik ļoti strīdīgo. :) [14. Okt 2008|12:33]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
"Un ja pēc ģimenes dzemdībām, vīrietim rodas kaut kādas psiholoģiskas barjeras vai problēmas, tad kas tas par vīrieti. Ja sievai uzkritīs klavieres un pa visām malām iekšas pašķīdīs, tad ko, vīrs pēc tam virsū neskatīsies, jo visu laiku acu priekšā būs klavieres?" (c) ne-es.
Linkir doma

Comments:
From:[info]mikii
Date:14. Oktobris 2008 - 09:35
(Link)
salīdzinājums vietā :D
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:14. Oktobris 2008 - 09:36
(Link)
Attīstības psiholoģijas pasniedzēja nodarbībām par dzemdībām reiz pateica: "nu nevar pārmest vīrietim, ja viņš dabū traumu no skata, ka tanī vietā, kurš viņš parasti ieslīdēja, tagad parādās bērna galva."

Bet pa nopietno - viņa ir laba speciāliste bērnu un dzemdību jautājumos, bet arī viņa teica, ka dažīem pāriem nevajag ģimenes dzemdības, ja grib saglabāt laulību.
[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:14. Oktobris 2008 - 09:40
(Link)
Kas nu kuram. Man, savādāk visai drebelīgam subjektam, dzemdību norise traumas neradīja.
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:14. Oktobris 2008 - 09:44
(Link)
mans brālis ar pēc procesa pateica - nebija jau tur nekā TĀDA.
Runa iet par subjektīvo, individuālo, neparedzamo.
[User Picture]
From:[info]itta
Date:14. Oktobris 2008 - 19:05
(Link)
manējam arī procesa gaitā ne mirkli neradās doma par laišanos lapās, kaut gan pirms tam asiņainos skatus skatīties nebija spējīgs. kad pienāca īstais brīdis, pēc viņa vārdiem, viss likās pašsaprotams un dabisks.
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:14. Oktobris 2008 - 09:41
(Link)
kurs vinjam liek skatiities ieksaa pa taisno? bakus nevar staaveet?
vinjam nav paarsteigums,ka no taa,ka vinjs ir "iesliideejis" tas berns arii ir radies?
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:14. Oktobris 2008 - 09:44
(Link)
Funktierēt jau var šitā un tā, bet nu gadās, ka cilvēkam saklikšķ ne_tā. Un pēc tam vairs nekāda spriedelēša nelīdzēs.
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:14. Oktobris 2008 - 09:50
(Link)
Pilnībā piekrītu, jo nekad nevar paredzēt, vai neradīsies kādi sarežģījumi un cik ļoti nāksies mocīties. Un to nevar pārmest vīrietim, ka redzot cik briesmīgs tas pasākums var izvērsties, viņam tā paliek par traumu uz mūžu. Pat cilvēkam ar visstiprāko nervu sistēmu tas var būt smags pārbaudījums, vēl jo vairāk, ja nākas redzēt sev tuvu cilvēku, kas sāpēs kliedz un mokās.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:14. Oktobris 2008 - 10:41
(Link)
Nu, nav TIK traki, ka jākliedz un jāauro. :)))
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:14. Oktobris 2008 - 10:42
(Link)
Nu ne jau visām.
[User Picture]
From:[info]ealze
Date:14. Oktobris 2008 - 12:50
(Link)
ak, nabaga vīrietīši, viņi tak jāsaudzē. manuprāt, vīrietim jābūt blakus tieši tāpēc, ka "nekad nevar paredzēt, vai neradīsies kādi sarežģījumi un cik ļoti nāksies mocīties". viņam tajā brīdī ir lielākas iespējas saglabāt vēsu galvu, jo viņam tomēr, atvainojiet, no maksts nespiežas ārā bērns. es nevestu vīrieti līdzi uz vaksāciju un neaicinu viņu kopā ar mani mainīt tamponus, bet kopīgs bērns, tomēr ir kopīgs bērns: kopā ieņemat, kopā gaidat, kopā audzinat. manuprāt, ir lieliski, ka tagad ir iespēja arī kopā dzemdēt.
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:14. Oktobris 2008 - 13:16
(Link)
Protams, vienmēr būs sievietes ar šādu viedokli. Bet - jā, tas jau sen ir pierādījies, ka vīrieši ir mazāk izturīgi uz šādiem pasākumiem. Kā jau vacatio citēja: "nu nevar pārmest vīrietim, ja viņš dabū traumu no skata, ka tanī vietā, kurš viņš parasti ieslīdēja, tagad parādās bērna galva." Nez cik daudz būtu sieviešu, kas nedabūtu traumu no skata, ja nāktos redzēt kā vīrietim caur uretru izspiežās laukā melone, piemēram... Dzemdības, MANUPRĀT, ir sieviešu lieta, un es neuzskatu, ka tas tagad būtu jāuzliek visiem vīriešiem par pienākumu. Personīgi, es nemaz negribētu to darīt sava vīrieša klātbūtnē, taču noteikti ir sievietes, kas par visām varītēm grib, lai arī viņu vīrieši izcieš savu daļu šajā procesā. Lai nu tā būtu.
[User Picture]
From:[info]ealze
Date:14. Oktobris 2008 - 13:43
(Link)
nē ne, par visām varītēm neko nevajag. ja vīrietim ir kaut kādi iemesli, kuru dēļ viņš negrib piedalīties dzemdībās, ar varu nevajag, jo, tad viņam 100% būs trauma. ja tev ir iemesli, un tu negribi, lai vīrietis piedalās, sevi arī nevajag traumēt. bet, manuprāt, ir brīnišķīgi, ka ir tāda iespēja(jo kā mēs visi zinam, pārdesmit gadus atpakaļ, tādas nebija) un ka ir pāri, kas tādu iespēju izmanto un pēc tam var atcerēties un teikt: "tas gan mums superīgi sanāca".
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:14. Oktobris 2008 - 09:50
(Link)
tam nav nekada sakara ar gimenes dzemdibam. tam,ka var kaut kas saklikseet ne_taa. ir dauz citu situaciju,kur ari ne_taa var sakliksjeet. ja zinatu,kur kritisi, paliktu vienmer apaksaa spilventinu.
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:14. Oktobris 2008 - 09:52
(Link)
Jā, piekrītu.
Bet dzemdības IR kritisks brīdis pāra attiecībās. Kritisks ne obligāti negatīvā nozīmē.
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:14. Oktobris 2008 - 09:55
(Link)
jaa, taapat kaa arii dazhi citi briizhi. attistiiba.

es nebiju par sho domaajusi kontextaa "parmest viirietim", bet izlasot keikoo komentaru aizdomajos,ka parmest,ka saklikskeeja ne_taa, nevar jaa; bet var paarmest,ja vinjs nav gatavs buut blakus.
[User Picture]
From:[info]vacatio
Date:14. Oktobris 2008 - 09:59
(Link)
Nezinu vai var pārmest arī to. Nav gatavs būt blakus slimnīcā - jā, bet nav gatavs būt blakus, kad jau nāk.. laikam viņa tiesības, kaut drošvien laikam gribētos.

Kaut zinu tētuku, kurš par dzemdību procesu izteicās - negribu tur būt un negribu to redzēt. Bet ir burvīgs tētis. Viņi pamazām zaudē mammu, bet viņš patiešām ir burvīgs tētis.
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:14. Oktobris 2008 - 10:00
(Link)
Gatavs ne gatavs, bet es nemaz neriskētu nekad ar to, lai pārbaudītu. Es savam vīrietim nemaz neļautu būt klāt, ja man nāktos dzemdēt dabiskā veidā, un tad zīlēt - nez, viņš ir gatavs vai nav un kas pēc tam notiks ar mūsu seksuālo dzīvi. Vienkārši uzskatu, ka ir lietas, vīriešiem nav jāredz. Tas, ka vīrieši zina kā notiek intīmā vaksācija, nenozīmē, ka viņi jāvelk līdzi arī uz pašu vaksācijas procerūru.
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:14. Oktobris 2008 - 09:43
(Link)
ne jau viss ir kontroleejams ar praatu
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:14. Oktobris 2008 - 09:52
(Link)
Ja viņš būs uzgrūdis sievietei tās klavieres, tad pilnīgi iespējams, ka rēgosies :))
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:14. Oktobris 2008 - 09:53
(Link)
:D
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:14. Oktobris 2008 - 12:33
(Link)
Savukārt, ja nebūs uzgrūdis, tad droši vien vēlētos, lai rēgojas.
From:[info]8
Date:14. Oktobris 2008 - 11:24
(Link)
man jau tomer liekas, ka dzemdiibas ir sievieshu padariishana kaa tas ir bijis laiku laikos...
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:15. Oktobris 2008 - 09:32
(Link)
Hmmm... intīms jautājums, uz kuru tomēr neatbildēšu. ;)
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:17. Oktobris 2008 - 11:43
(Link)
a tev bija ģimenes dzemdības ?
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:18. Oktobris 2008 - 07:53
(Link)
Es dzemdēju, ģimene aplaudē? :)))