fuipēkaka
airBnB nav priekš manis
pat ar visu to,ka beigās aizkavējos tik ļoti,ka atslēgu man atstāja zem tepiķa, komunikācijas bija ašpadsmit reizes par daudz, un tad vēl beigās tie review - sajutos kā tai Black Mirror sērijā,kur visi viens otru vērtē
par viesnīcām nekad neesmu jutusies slikti, atstājot atsauksmi, bet te - tur tak valda kautkāds ūberpozitīvisma kults, un tik gari, un beigās es jūtos slikti,ka ieliku 4 zvaigznes,kas patiesībā tāpat ir daudz,ņemot vērā,cik stīva piecēlos dēļ dranķīga dīvāna un dranķīga spilvena
fui un fui.
pielikšu pēdējo interjēra punktu un tālāk lai vīrs pats ņemās,ja grib šitā izklaidēties
pat ar visu to,ka beigās aizkavējos tik ļoti,ka atslēgu man atstāja zem tepiķa, komunikācijas bija ašpadsmit reizes par daudz, un tad vēl beigās tie review - sajutos kā tai Black Mirror sērijā,kur visi viens otru vērtē
par viesnīcām nekad neesmu jutusies slikti, atstājot atsauksmi, bet te - tur tak valda kautkāds ūberpozitīvisma kults, un tik gari, un beigās es jūtos slikti,ka ieliku 4 zvaigznes,kas patiesībā tāpat ir daudz,ņemot vērā,cik stīva piecēlos dēļ dranķīga dīvāna un dranķīga spilvena
fui un fui.
pielikšu pēdējo interjēra punktu un tālāk lai vīrs pats ņemās,ja grib šitā izklaidēties
kas tev tieši nepatika komunikācijā, pastāsti, lūdzu! man pašai ir airbnb, interesē visādi viedokļi
nedomāju,ka esmu vērtīgs viedoklis - man tiešām liekas apgrūtinoša gandrīz jebkura komunikācija,kura ir obligāta. šajā gadījumā - vajadzēja vienoties,kad ielaidīs un pēc tam pārcelt . paskatījos - es viņai kopumā rakstīju 5 reizes no rezervācijas līdz apstiprinājumam,ka esmu tikusi iekšā - man tas bija nenormāli daudz :D viesnīcu var nobukot un samaksāt nepasakot ne vārda, izņemot labvakar/paldies/uzredzēšanos
es privātajā mesidžā uzrakstīju,ka mož lai nomaina spilvenu - man no rīta likās,ka es nevarēšu mašīnā iesēsties,kā sāpēja spranda. nesaņēmos pateikt,ka manam degunam gultas veļa oda pēc neizžuvušas smakas - kautko tādu vispār saka? :D jo es tiešām esmu nenormāli sīkumaina
bet man arī interesanti Tava pieredze - jo vīrs grib palaist īres dzīvokli uz šito - Tu tiešām katram klientam raksti atsauksmes ?
ja nepatīk komunicēt, tad airbnb droši vien nav patīkamākais serviss, hehe. man ir bijuši visādi viesi - tādi, kam pietiek ar apstiprinājumu un tādi, kam patīk, kad izstāsta visu no a-z. nekad gan nav bijis neviens, kas ar to baigi apgrūtinātu.
diemžēl, visnepatīkamākā pieredze ir ar viesiem no bij.pad.valstīm. nezinu, kāpēc tā, bet viņiem mūždien kaut kas neapmierina, vai izdara kaut ko, ka pašam paliek nepatīkami, vai saka tev personiski, ka viss ir ļoti labi un pēc tam atstāj sliktu novērtējumu. viņos novērojams tāds kā iedomīgums, ne velti pasaule ir pilna ar jokiem par krievu tūristiem...
kā Tu risini to no likumiskās puses? pirms laika lasīju,ka viesnīcnieki cepas,jo airbnb viņiem krietni sit pa kabatu - ka rīdīs virsū VIDu, ka būs jāslēdz līgums ar katru klientu, blabla
bet,ja vien neizraksta čekus,te jau nav īsti nekādas atskaites iespējas,ne?
ir gadījies lasīt negatīvu atsauksmi viesim par to, ka viņš apgrūtinājis izīrētāju ar entajiem epastiem ar jautājumiem par dzīvokli, kurā galu galā palicis tikai vienu nakti :D
mums reiz privātajā mesidžā kāds vācu kungs sašutis norādīja, ka uz gultas esot bijusi kaķa spalva un tā nu gan nedrīkstētu būt! protams, istabas aprakstā bija norādīts, ka mums ir kaķis, viņš laikam apvemtos, ja redzētu manas apspalvotās drēbes :D man šķiet, ka, paliekot kāda mājās, lai iepistu kapeiku, ir jārēķinās ar to, ka tās ir mājas, kurā dzīvo cilvēki, dzīvnieki, un ikdiena tevis dēļ neapstājas, ka tā nav viesnīca, kurā kalpones tīra istabu tērpušās csi kostīmos. tā vispār pieredze bijusi lielākoties pozitīva, ja neskaita pāris vecākus vāciešus, kas nezina, uz ko ir parakstījušies un prasa, kad tiks servētas brokastis. ak, jā, un vēl ir viesi, kas tā arī nepasaka, cikos apmēram ieradīsies, kālab ir gadījies kvernēt visu dienu mājās vai arī gaidīt dārgo viesi līdz vieniem naktī.