tie,kas kautko no tā saprot - cik,kam un kāda nozīme ir tam,kam es maksāju savu IIN?
šorīt dzirdēju pa rādijō,ka Rīgas pašvaldība šausminās,cik daudzi cilvēki nav deklarējušies Rīgā un,ka pieprasīs dotācijas no citām pašvaldībām sabiedriskajam transportam.
sakritis tā,ka neesmu izdeklarējusies no vecāku mājām,kurās faktiski nedzīvoju jau 18 gadus.
un es ilgstoši esmu domājusi,ka labāk atdodu savas kapeikas pagastvecim,kas skaidrska liks lietā - skola visa ir nopucēta un vispār viņiem tur tīri labi iet.
bet, jautājums, kā es kaitēju sev, dzīvodama Rīgā, bet būdama deklarēta laukos? (nu,kasko ir lētāks ar pierakstu laukos).
sabiedrisko transportu es izmantoju dažas reizes gadā. uz manas ielas nav apgaismojuma. manā rajonā nav miskastes,kur izmest suņa kaku maisiņu.
tieši kā Šušņakovs padarīs manu dzīvi labāku,ja atdošu viņam savu IIN?
sakritis tā,ka neesmu izdeklarējusies no vecāku mājām,kurās faktiski nedzīvoju jau 18 gadus.
un es ilgstoši esmu domājusi,ka labāk atdodu savas kapeikas pagastvecim,kas skaidrska liks lietā - skola visa ir nopucēta un vispār viņiem tur tīri labi iet.
bet, jautājums, kā es kaitēju sev, dzīvodama Rīgā, bet būdama deklarēta laukos? (nu,kasko ir lētāks ar pierakstu laukos).
sabiedrisko transportu es izmantoju dažas reizes gadā. uz manas ielas nav apgaismojuma. manā rajonā nav miskastes,kur izmest suņa kaku maisiņu.
tieši kā Šušņakovs padarīs manu dzīvi labāku,ja atdošu viņam savu IIN?
Lai pievilinātu maksātspējīgos sabiedriskajam, būtu jābūt tā, ka cilvēks normāli var braukt uz/no darba, nevis 50min katrā virzienā stāvēt kā siļķe mucā ar voncījošu bomzi blakus. Bet Ušakovam takš, ka tik bez maksas vizināt pensionārus (arī pīķa stundās, btw)..
bet, lai uzlabotu to pašu nelaimīgo sab.trans. jāiegulda liela nauda un jābūt garantijai, ka personīgās mašīnas īpašnieks ar to uz darbu nebrauks.
Un diez vai uzliks "veto" bomzīšiem un pensionāriem...pensionāri mīl mēru, bet mērs savukārt zin - lielākā daļa babuļu balsoja par viņu.
un vēl jau protams mūžīgie bezbiļetnieki (un te jau ir plašs spektrs sākot no bomzīšiem līdz gana sitētiem cilvēkiem, kas: "es jau tik reti braucu un tikai vienu pieturu, nekas jau nenotiks").
Aizvakar vilcienā puisis centās aptaujāt cilvēkus - kur iekāpa un kur kāps ārā.. arī tādi izdevumi un muļķīgi jautājumi atkrīt tad.
Nekad jau nebūs tā, ka visi reisi būs pilni.
Maksai nav ne vainas - vnk jādomā, kad, cik, cikos, kam, utt. to uzlikt, tad atkritīs tādi idiotismi kā deklarētajiem tik, nedeklarētajiem - šitik.
Vienkārši visreālākais veids, kā nodrošināt kaut kādu satiksmes atslodzi un pievilināt pasažierus sabtransportam, ir piedāvāt to bez maksas. Cita ceļa jau nav. Viss pārējais ved vai nu pie dotācijām, vai neveselīgas ne-konkurences.
Šobrīd RS izmantoju ārkārtas gadījumos, kad gadās būt galvaspilsētā. Pārējā laikā - PV + vellis. Ja šie iedomāsies vēl pacelt cenu - viss. Pilnīgs boikots. Kaut kā stulbi sanāk, ja esi Rīdzinieks. Maksā IIN Rīgai, un i to vēl par transportu, uz pārējo pat varbūt pieveram acis.