another brick

« previous entry | next entry »
31.. Mar, 2010 | 16:22
skaņas: Nick Cave - The Boatman's Call CD

Katru reizi, kad nonāku kaut kādā - jebkādā - saskarē ar skolu programmām, man pārskrien šermuļi. [Intuitīvi jūtu, ka] tajā viss ir tik ļoooti nepareizi, ka es vispār brīnos, kā tie nabaga bērni to skolu vēl nav nosvilinājuši (tāpat kā es brīnos, kā savā laikā arī mēs to neizdarījām).
Visas tās aplamās lietas, par kurām viņiem māca tik ļoti aplamā veidā. Pilnīgi nekam nevajadzīgas vai sliktākajā gadījumā - pat pilnīgi nepareizas! - zināšanas. Nav brīnums, ka daudzi no mums izaug par neirotiskiem, dzīvei nepiemērotiem (katrs savā veidā) indivīdiem, kas visu savu atlikušo dzīvi pavada, cenšoties sevi atkal savest kārtībā.

Un tad vēl pedagogi uzdrošinās pateikt, ka tieši bērni ir tie, kas ir nepareizi, ne-intelektuāli, 'dzērumā taisīti' (dievagodavārds!) un kādi tik vēl ne!!
Kaut kas par to, ka savā acī baļķi neredz, ja?
Bļāā, kā tādas lietas var mani sadusmot!!!

(Un es zinu, ka tikmēr, kamēr man nav adekvāta risinājuma, ko piedāvāt, vajadzētu turēt muti, bet man piekāst. Ja es redzu nejēdzību, tad es tā arī pasaku. Punkc.)

links | drain the blood | Add to Memories


Comments {11}

almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 31.. Mar, 2010 - 16:37
links

Es par to brīnos vēl vairāk, jo man tolaik jau bija tehnoloģija, kas to brīvi būtu ļāvusi darīt.. :D:D

Atbildēt


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 31.. Mar, 2010 - 16:39
links

ā, un pat ja sķietami nav risinājuma, turēt mēli aiz zobiem tāpat nav nekādas vajadzības, citādi pārējie, iespējams, tā arī nepievērsīs problēmai pienācīgu uzmanību.

izsakoties klasiķu vārdiem "...I don't know what to do about the depression and inflation and russians and the crimes on the streets, all i know is that first you've got to get MAD!" >:}

Atbildēt | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 31.. Mar, 2010 - 16:47
links

Ō, nu, jāsaka, kā ir - nikna es esmu pēc vella. Šī tēma man nez' kāpēc vienmēr uzsit asinis.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 31.. Mar, 2010 - 17:06
links

Tad, iespējams, Tev dikti patiks šis - pirms dažām dienām tikkos ar kādu 19 gadus vecu čali, tobiš, paaudze, kas jau nāk pēc mums - nākamie. Un tici man - šamais jau zināja visus esošos [izglītības] sistēmas trūkums un aktīvi taisījās sūtīt visus di... dillēs, tobiš.

kādam tas, redz, ne tikai uzsit asinis - kāds arī zobus dažam labam uzsitīs.. izsitīs, to estj.. ;)

Atbildēt | Iepriekšējais


Božena Chodunska

* * *

from: [info]bozena
date: 31.. Mar, 2010 - 17:32
links

Nu, viss ko māca jau nav slikts. Matemātika un dabaszinības...un fizika un ķīmija. Tās zināšanas noder, ja gadījumā bērns izaudzis liels gribētu aprēķināt kādu lenķi būvējot māju, vai ierīkot kādu kanalizāciju vai izaudzēt kādu dārzeni... kaut vai, lai nodedzinātu skolu. :)

Atbildēt | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 31.. Mar, 2010 - 17:42
links

Es nesaku, ka pilnīgi viss ir nekam nederīgs. Es saku, ka liela daļa ir vai nu neadekvāti, vai kļūdaini (Tā pati fizika, piemēram. Uzprasi reku te Almighty_J, viņš Tev pateiks!), vai arī veids, kādā zināšanas tiek piedāvātas, ir nepareizs. Jebkurā gadījumā - kaut kas tajā visā smagi neiet kopā, un tad nu iznāk tādi indivīdi no tās skolas ārā, kādi nu viņi ir. Un turpina mācīt jauno paaudzi. It just ain't healthy.

Atbildēt | Iepriekšējais


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 31.. Mar, 2010 - 18:35
links

Var pat neprasīt - tāpat pateiks. Skolā mācītā fizika ir aizkavējusies pagājušā gadsimta 60to gados un turpina degradēties. Jaunākie atklājumi ne tikai neparādās mācību grāmatās, bet pat esošās zināšanas vidusskolas kursā tiek 'optimizētas' saskaņā ar attiecīgajām IZM stratēģijām izglītības jomā, kuras, summējoties ar augstskolu mācību programmu (bez)kontroli ('akreditāciju'), rada GAP'us visā izglītības sistēmā, kad cilvēks, absolvējis vidusskolu, nespēj sekmīgi turpināt mācības augstskolā eksaktajos novirzienos, jo visā sistēmā salīdis tik daudz ierēdņu-stratēģiju rakstītāju un neprasmīgu pedagogu, kas ne tikai neprot mācīt, bet pat nemēģina iet līdzi laikam, ka rezultāts ir vairāk kā paredzams jau iepriekš.

Ieradās Internets un atbīdīja izglītības sistēmu otrajā plānā.

Atbildēt | Iepriekšējais


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 31.. Mar, 2010 - 18:40
links

Btw - un vēlreiz. Tas ir tāpēc, ka, patiesība ir brutāli vienkārša. Džordana Maksvela vārdiem izsakoties: "Your masters don't want you to be educated. They don't want you to think to much, so that you wouldn't get in the way of important people by doing too much thinking."

Neba jau nu par velti Staļins vispirms iznīdēja inteliģenci - vienīgo reālo pretspēku padomju ideoloģijai.

Atbildēt | Iepriekšējais


A

* * *

from: [info]klusums
date: 31.. Mar, 2010 - 18:50
links

Par matemātiku mazliet var piekrist, bet dabaszinības ne visai. Cik esošo mājsaimnieču māk vārīt ziepes? Zin, ka atkaļķot tējkannu var ar parasto etiķi, ne obligāti jāpērk kaut kāds sūds. Cik cilvēku zin kā pareizi ēst?! Tā ir bioloģija, kurai pamatā jābūt jau zināmai, un arī atkal - neskatoties uz jaunākajiem atklājumiem, joprojām bērnus zombē, ka gaļa esot obligāta!! (Nemaz nerunājot par tādu interesantu faktu, ka cilvēkam vispār nebūtu jāēd termiski apstrādāta pārtika)

Atbildēt | Iepriekšējais


A

* * *

from: [info]klusums
date: 31.. Mar, 2010 - 18:45
links

Klusēšana - tā ir izlikšanās, ka viss kārtībā.

Atbildēt | Diskusija


A

* * *

from: [info]klusums
date: 31.. Mar, 2010 - 20:16
links

Bet vispār amizanti - Līga tieši šodien arī uzveidoja jaunu domubiedru grupu - Izglītības sistēmas traumētie. :D Kas šodien visiem ar to skolu? :D

Atbildēt | Iepriekšējais