Technika ...
Viss sākās liegi un bez iespringuma - noslāpa trimeris un J. to apņēmās saremontēt, R. palūdza kajaku uz nedēļu, Lisijs pieteicās pie mašīnas+SUPa+jumta kastes, S aizlienēja motorzāģi un uz brīdi es sajutos kails. Būs labi, mierinu sevi, man ir vēl trīs technikas vienības, gan izdzīvosim ar mazo, lielo un smuko.
Bet tad sākās tas, ko sauc par "baltā strīpa, melnā strīpa, baltā strīpa, dibens", tobiš - viss sāka plīst un irt pa vīlēm, jo:
- sakliedzu uz Vikingu, jo man vairs nebija auto uz kura uzkrāmēt SUPu un vēja dēli, bet šamējais kavējās;
- S izmisums, jo motorzāģis noslāpis darbus neiesākot;
- lielais auto, brīdī, kad jāskrien uz TV interviju, sāk kūpēt un cept vadus kaut kur salonā;
- mazais auto - apvainojies, ka divus mēnešus nav darbināts - atsakās dzert benzīnu un kustināt vecos kaulus;
- kaut kur Polijas plašumos atklājās, ka smukais auto jau dažus mēnešus brauc bez derīgas tehniskās apskates;
- motorzāģim atklāts akūts eļļas trūkums un parakstīta virzuļu nomaiņa;
- trimmerim citi dakteri konstatējuši to pašu vainu, kas motorzāģim, tikai ņemot vērā krietno vecumu, viss ir metams mistkastē;
- smukais auto, izskrējies pa Vācijas bāņiem, sāk nelabi īdēt, drebēt un piedevām ēst eļļu;
- piezvana Lisijs un paziņo, ka auto palicis bez bremzēm; toties SUPs esot labā stāvoklī;
- pārbraucot Polijas/Lietuvas robežu es trāpu bedrē un pārsitu riepu tā, ka kustēties vairs nevar necik. Un kā jau smukām mašīnām pienākas, rezerves riteņus tajās nevadā līdzi, tas nozīmē - uz CSDD mēs nepaspēsim.
Tagad es sēžu mājās, bez neviena auto, bez zāģa un trimera, bez kajaka un SUPa (kas nebūtu nekas, jo auto man tāpat nav) un domāju - varētu braukt ar velo, bet ārā līst lietus ...