Es piekritīšu, ka vēl par agru izmantot neirozinātni apmācības procesā. Galvenais, kas palīdz vai traucē mācīties, ir motivācijas esamība vai iztrūkums. Labam skolotājam ir jāprot radīt šo motivāciju, lai gan tas kaut kādā ziņā nav dabiski. Dzīvē ir daudzveidība un tas pat ir vajadzīgi, lai dažādas cilvēkiem būtu dažādas intereses un vēlmes. Taču ja tev priekšā ir klase, kurā visiem ir jāmāca viena lieta, tas var būt sarežģīti un izaicinoši.
Idejai, ka patiesībā mācīšanās stili tomēr nav tik individuāli, man tomēr liekas pieņemama. Piemēram, ja mācās valodas, tad primārā ir runa. Pat tie, kas mācās no lasīšanas, patiesībā iekšēji verbalizē lasīto. Formālā gramatika un rakstība ir mazāk svarīga.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: