imagine ([info]minchux) rakstīja,
@ 2007-05-30 09:39:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:darps

Nu ir lietas, kuras es nesaprotu.. viena no lietaam - ja var tepat pa centru pārvietoties ar tramvaju, kādēļ ir jābrauc ar mašīnu? Man, personīgi, tas liekas neefektiivi. Zinu, ka daudziem no jums ne-e. Konkreetajaa gadiijumaaa tramvajs gan vienaa, gan otraa galaa ir 3min gaajienaa. Ne jaadomaa, kur mashiinu nolikt,ne jaaraizeejas par seedeeshanu sastreegumaa.. bet nu labi, ko man, auto ne-vadiitaajam saprast. Es vienkaarshi skatos un briinos, kaa cilveeki shkjeerdee resursus un laiku..bet aizvien biezhaak izveelos neko neteikt un ljaut, lai pashi domaa. Maacos no shiis situaacijas to, ka nevajag risinaat citu probleemas. Taas, galu galaa nav maneejaas. But still es juutos atbildiiga gan par to, ka baltaas lapas tiek izniekotas kautkaadiem ieksheejiem resursiem, kuri -ai,te nepareizi,jaapalabo, jaadrukaa veelreiz- rezultaataa tiek izniekoti lieki. Taapat arii - kaadam ta par to degvielu jaamaksaa.. itkaa jau ne man, bet nu.. nezinu, kapeec man ir taada sajuuta, kapeec es par to juutos zinaamaa meeraa atbildiiga.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]illumine
2007-05-30 10:46 (saite)
Pa telefonu braucot ar auto labāk vispār nerunāt :P ir jau tā, ka ar handsfree ir drošāk, tanī pat laikā uzmanību jau vienalga novērš.
Kad es autobusā sēžu, es vienmēr klausos pleijeri, bet stāvus gan nē, jo citādāk viņu nav kur iebāzt (soma par tālu, kabatu nav etc).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]minchux
2007-05-30 11:00 (saite)
mjam, taadaa zinjaa man patiik MV, kaa jaunaa autovadiitaaja princips- pie stuures pa tel. runaat tikai aarkaartas situaacijaas .

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]illumine
2007-05-30 11:05 (saite)
Man domāt jaunie autovadītāji vispār daudz ko dara daudz pareizāk un labāk par "rūdītajiem ar pieredzi". Mans princips ir tāds - ja zīme ir 70, visi brauc ar 90, es braukšu ar 70. Ja tur tāda zīme ir, tad viņa ne velti tur ir. Apdzen? Lūdzu. Bet cik reizes tepat līdz mājām braucot es esmu redzējusi policiju ar radariem, kas beigās kādu no tās plūsmas arī noķer.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sonne
2007-05-30 12:50 (saite)
ja ir līdz +20 neviens īsti neķer,
tā kā pie zīmes 70 var droši braukt pie 80..85

+ parasti ja cenšas braukt LĪDZ 70 sanāk nu tā ap 67..69, ja vien nav kruīzkontrole ;)

tātad tu brauc uz 68, pārējā plūsma ap 88, 20km./h ir ļoti jūtama starpība un lielākā daļa būs spiesti/gribēs apdzīt to kas kavē plūsmu.

Kamdēļ labāk braukt ~+15 ? vnk mazāk cilvēkiem gribēsies/vajadzēs tevi apdzīt.
Apdzīšana tomēr ir viens no bīstamākajiem manevriem..

Labi var manīt kas notiek, ka kāds pie pa Salu tiltu brauc pa vidējo joslu uz tiem 68 - nemitīgi visi lido garām un cenšas apbraukt.

bez tam pat ja tevi apturēs, kas pie mazāk kā +20 ir maz ticams (dēļ pieļaujamās radara kļūdas un mazā soda) tad sods laikam ir kādi pāris ls.

a par tramvaju - ja reiz pāris min jābrauc, tad tiešām ar kājām labāk aiziet. bet tā - ja reiz esi iesācis braukt ar mašīnu, tad īpaši vairs nevelk uz smacīgajiem, pilnajiem un depresīvo cilvēku pilnajiem tramvajiem ;)

tomēr mašīnā vari brīvi darīties - mūzika, ērti sēdēt un vari ātri mainīt maršrutu/mērķi un sanāk tikai ~2x dārgāk kā tramvajs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]illumine
2007-05-30 13:04 (saite)
Nea, ķer no +10-+15. Pie Debesmannas, kur ir 50, bet puse brauc uz 70, tos, kas laiž uz 65 jau ķerstī. uzbraucot uz salu tilta, pirms 70 tur arī ķer, ja brauc ar +15. Un kļūda esot 10, nevis 20. Ja neesi dzirdējis, jaunā sistēma ar "braucošajiem radariem" nodrošina kļūdu 3km/h robežās, cita lieta, ka autovadītājs tik precīzi to nav spējīgs noteikt no spidometra. 20 km/h starpība gan ir ļoti labi samanāma :)
Kad ir 50, es braucu ar ceturto un uz 55, kad 70, tad uz 70-72 arī sanāk, nevis 68.
Un, uz Salu tilta ir arī tāda vieta, kur nobraucot ir zīme 50, un vairums no tevis minētajiem +20 braucējiem tur ātrumu nesamazina, tātad jau +40 km/h. Tā ka nevajag, ātruma pārsniegšanas un nerealizējušos donoru kultūra mums ir izplatīta.
Vēl pēdējais - sanāk, ka puse LV brauc tā, lai nenoķer policija, nevis pēc noteikumiem un domājot par savu drošību, ne jau velti tur ir tās zīmes tā, kā viņas ir saliktas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]minchux
2007-05-30 13:41 (saite)
mhm un veel - kaaadeelj kaadam ir jaariskee tikai taadeelj, lai ''iekljautos pluusmaa''? es uzskatu, ka jaabrauc droshaak, jo nu cik ta to laiku ietaupiisi tos 20km paarsniedzot? reti kad ir taa veerts...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]illumine
2007-05-30 13:47 (saite)
Nu ir jau tā, ka citi apdzenot riskē un līdz ar to bremzējot plūsmu rodas drauds. Cita lieta ir nafig tā jāskrien? Galu galā, tie paši luksofori ir noregulēti tā, ka ja tu ātrāk skriesi, tāpat neko neiegūsi, būs vienkārši pie sarkanā jāstāv...
Tas viss man atgādina kādreizējās debates par to, ka noķerot reibumā vadītājus nebūs viņus kur likt, jo cietumi būšot pilni ar viņiem. Tas pats fakts vien, ka viņu ir tik daudz, liek kaut ko darīt šajā jomā. Tāpat arī te. Pats fakts, ka visi mauc uz tiem 88 norāda uz to, ka kaut kas ir ļoti nepareizi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sonne
2007-05-30 13:48 (saite)
zīmes ir lai orientētos, tb ja zīme ir 50, loģiski ka uz >65+ nevajadzētu laist,
kur 70, virs 85 nevajadzētu ~tā

to salu tilta zīmi zinu, tur sanāk sabremzēt nedaudz un tad jau aizripinās.

labākas vietas ir pie Lielirbes iela uz Lidostu - it kā iela plata 2josla , atdalītas brauktuves,bet zīmes 70 tomēr visā posma nav un tur ir iemīļota CP barotne

par tiem +10..12, nu tad man laikam visu laiku veicās :),

vnk viņiem jau ar labāk noķert kādu kas brauc +25 (soda p un naudas sods palielielāks (20 Ls)-> lielāka iespēja, ka piedāvās kāds vienoties), nevis mazo līdz 20, kur neviens īsti neko nepiedāvās (jo sods ir brīdinājums vai 10 ls) un arī īsti citus neapdraud.



(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]illumine
2007-05-30 13:55 (saite)
Jau atkal parādās korupcija :(
Un, tava interpretācija par orientēšanos ātrumam, šeit: http://www.likumi.lv/doc.php?id=90585 gan tā ir mazliet citādāka :)
9. Braukšanas ātrums, distance un intervāls
114. Apdzīvotās vietās visu transportlīdzekļu braukšanas ātrums nedrīkst pārsniegt 50 km/h, bet dzīvojamās zonās, daudzdzīvokļu namu pagalmos, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijās — 20 km/h.
utt ;)
Anyway, skumji, ka mums braukšanas kutlūra ir tāda, kāda viņa ir. Kā man austrieši stāstīja, ka pie viņiem pusei no mūsu vadītājiem tiesības jau būtu nost.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sonne
2007-05-30 14:04 (saite)
labi, labi
pēc likuma tu ielu vari šķērsot tikai krustojumos un pie zaļas gaismas,

tikai nesaki, ka piem tukšā ielā iesi uz krustojumu un gaidīsi zaļo nevis iesi pāri ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]illumine
2007-05-30 14:06 (saite)
Starp citu es gaidu zaļo. Nevis eju pie sarkanās :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?