barbala ([info]barbala) rakstīja,
Es lieliski saprotu Tavu pieņēmumu un tā ir medaļas viena puse, kuru pamatoti aizstāvi, jo/jo/jo.

Bēda vien tā, ka lielākoties sociāli atbildīgie, analītiskie raksti par kultūru un starptautisko stāvokli ir vai nu ziņu aģentūru pārpublicējumi, papildinājumi vai citu mediju, partneru veidotais saturs, tātad- pieejams arī citos kanālos.

Bez mazākā personiskā uzbrauciena, man liekas, ka visvairāk nopucētie Delfu redakcijas oriģināldarbi ir Skatā vai visi tie, kur itinkā atvelkat mūļus pret patērētājsabiedrības stulbumu, nu tur, "izsmējīgās selfiju karalienes", etc. Tur, nezkāpēc, jūt piesēdienu, bet par provi, biznesa sadaļā šāda piepūle manīta nav.

Nu tā, uz aci, cik no ikdienas publicējumiem šeit: http://www.delfi.lv/news/national/politics/
vai
http://www.delfi.lv/news/world/other/ ir ar redakcijas vai žurnālista papildus pievienoto vērtību, lielāku par iepriekšējo atsauču pievienošanu vai bildes nomaiņu?



(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?