meness_berns ([info]meness_berns) rakstīja,
@ 2012-09-14 09:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
---
Histēriju par aifonu es vēl varu saprast, bet histērija par H&M stāv pāri manai snoba saprašanai. Ir taču pilnīgi skaidrs, ka visa šī ņemtne ap low-enda zīmolu mīlēšanu ir viltīgs pasaules valdnieku plāns kā zemākajām šķirām patēlot tos, kas viņi nekad nekļūs, un caur to gribēt konsumēt vēl un vēl.

Senos laikos augstdzimis cilvēks pasūtīja muižu par 100 000 naudiņām neobaroka stilā ar šo žestu parādot kaimiņam, ka viņš redz pasauli citādi nekā kaimiņš ar savu muižu par 100 000 naudiņām neoklasicisma stilā. Tajā ir loģika.

Vēlāk nouveau-riche sāka ķēmoties pakaļ, un tas noveda pie situācijas, ka, ja es pērku biksiņas no "Pradas" par 1000 naudiņām, nevis biksiņas no "Versace" par 1000 naudiņām, tad es ar to kaut ko pasaku. Jau stulbāk, bet joprojām saprotami.

Nu un tagad plebeji ķēmojas pakaļ, metoties kaislībās, ka viņam, raugi, ir 14.99 naudiņu vērtas biksiņas tieši no H&M, nevis 14.99 naudiņu vērtas biksiņas no "Bershka" vai "Pull & Bear". Tas tomēr ir vienkārši līdz izmisumam smieklīgi!

Ar to es gribu pateikt, ka, ja es nopērku "Aqua di Parma" ķelnūdeni par 50 naudiņām, tad ir būtiski, ka tas ķelnūdens saucas tieši tā nevis, piemēram, "Armani". Bet, ja es smaržinu savu smakru ar ķelnūdeni par 3 naudiņām, tad to būtu loģiski saukt par "3 naudiņu ķelnūdeni", nevis "Sports" vai "Maratons" vai "Džentlmenis".


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]rasbainieks
2012-09-14 09:41 (saite)
savukārt manai saprašanai pāri stāv tas histēriskais pīārs par vietējo dizaineru nomērdēšanu badā utml (te tak zirgam jāsmejas)
ir jau vaļā, ja? tam par godu aiziešu šodien pusdienlaikā pēc h&m sporta zeķītēm, labas :)

(Atbildēt uz šo)


[info]dzeina
2012-09-14 10:28 (saite)
mani vairāk uztrauc tas, ka atsevišķi mediji gan aifona, gan eič/em mārketinga aktivitātes pataisa par ziņām, sk. Panorāmas sižetu par iPhone5 & šodienas SestDienas rakstu par H&M

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]meness_berns
2012-09-14 11:10 (saite)
Nepiekrītu. Neviens nav atcēlis ziņu taisīšanas pamatbaušļus. Ja brenda mīlēšanas dēļ tas viss nozīmīgai auditorijas daļai vairs nav pseidonotikums, bet būtiska informācija, tad tas medijs būtu lohs, kurš spītīgi ignorētu šo un tādējādi atdotu auditoriju konkurentiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?