Martins ([info]mat) rakstīja,
Ja skolotājs sāks uzdot interesantus un tevi izaicinošus jautājumus, tad tu pati meklēsi atbildes, jo tev gribēsies to uzzināt.
Matātika ir spēja domāt. Formulas palīdz risināt problēmas, bet tās nemāca tās risināt. Arī matemātika var atrast interesantas problēmas, kuras skolēniem būtu aizraujoši risināt. Kā pirmajās klasēs, kur saskaitīšanu māca kā teksta uzdevumus, kur vienam ir 5 āboli, bet otram 3. Cik āboli viņiem ir kopā. Tāpat var atrast dažādus veidus kā iemācīt risināt šādas problēmas. Ok, visi skolēni nebūs ieinteresēti, bet visus nekad nevarēs ieinteresēt.

Kas ir ideāls un kas nav ideāls skolotājs? Vai skolotājiem nevajag censties būt ideāliem? Viņi tomēr uzņemas lomu vadīt daudzus jaunos cilvēkus.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?