īsumā par izklaidi restaurant empire 2, jo it kā šajā džurnālā drusku sanāk rakstīt atčotus par elektrisko elli
pastāstīsim jums par restoratora darbu
1.restorānu bizness ir zinātne par to, kā var par kosmisku naudu pārdot stavridu ar tefteļiem, ja vien jūsu livrejai ir apzeltītas aproces
2.nepieredzējis personāls - tas ir kaut kas, a citu sākumā nevar nohairot, un naudas psiholoģiskajiem korporatīvajiem treningiem vēl nav. 19-gadīgā meitenīte pie durvīm, recepcioniste karoče, nekādi nespēja tikt galā ar savu temperamentu, un, spriežot pēc trīs sarkaniem neapmierinātiem smaiļikiem virs pirmā apmeklētāja galvas, viņa viņam bija ieharčojusi monoklī. sūdzību un reklamāciju grāmata vāca šausmīgu statistiku, sanāca, ka mēneša laikā receptioniste ir pasūtījusi klientu dirst 47 reizes, grafiku izpēte liecināja, ka uz nedēļas nogalēm dirstsūtīšanas līknei ir augšupejoša tendence, kad klienti tika pasūtīti dirst no 5 līdz 8 reizēm.
3. par to nav jāuztraucas, tas klientam ātri aizmirstas. kurš atcerēsies pasūtīšanu dirst pie ieejas, ja jau pēc piecām minūtēm 20-gadīgais oficiants tevi pasūtīs nahuj?! algas pielikumu recepcionistei!
4. visi zvaigžņotie pavāri prot izgatavot krutu otro ēdienu, marmelādē iecepta kotlete ar vītinātiem mežacūkas sariem tiem ir tīrais nieks. taču neviens zvaigžņotais pavārs nespēj kļova uzcept pankūkas vai olas ar bekonu.
5. tējas vecenes - tas ir pizģec. nošaut. vēl sliktāks par tējas vecenēm ir tikai Restorānu Kritiķis, kuru pašu vajadzētu aizlaist gulašā.
6. siera zupā parmezāna vietā var izmantot kausēto dzintaru, ja saldajā ir svaigi augļi no speciāliem piegādātājiem.
utt