Microsoft pirkšot Skype. Tas var nozīmēt vai nu Skype beigas, vai Lync beigas. Vai integrāciju - kādu daļu bezmaksas fišku, un pārējais - pērciet ka licenzes. Interesanti, būs jāpaseko procesam.
p.s. ziņai kājas aug no Wall Street Journal, līdz ar to ticamība visai augsta.
Oi nē, tas ir kas daudz vairāk kā mesendžeris, tur ir balss, video, čats, konferences, displeja šarings, dokumentu šarings, integrācija ar PBX (var piezvanīt uz pilsētu caur savu centrāli), klients datorā, IP telefons, klients mobilajā. Reāli labs produkts nopietniem kantoriem, īpaši ja viņiem ir filiāles.
Lūk, lūk. Man kā abu minēto produktu lietotājam tiešām interesē, kāds būs rezultāts. Es tā kā ceru, ka paliks LYNC kā ofisa platforma ar visu MS platformas integrāciju, bet telefonijas nodrošināšanai izmantos Skype. Jo LYNCam telefonijas daļa viennozīmīgi ir vājā puse.
It kā jau viss labi, bet reizēm kaitinošie sīkumi ir: - apmēram 1sec pauze pēc klausules pacelšanas, pirms vari sākt runāt. To novērojam jau kopš OCS, tagad uz LYNC arī, bet mazāk - saņemot zvanu no "ārpus mūsu centrāles", arī otrā galā esošie var izbaudīt pauzi pirms sarunas sākuma. un viņus tas pārsteidz vēl mazliet vairāk :-) - arī uz 1GB tīkla tomēr mēdz raustīties audio sakari, ja kādam no runātājiem ir pārslogots kompis (piemēram, kaut ko cītīgi lasa no HDD) - "fona filtrs", kas nodrošina, ka datu pārraide notiek tikai tad, kad kāds runā, ir stipri mulsinošs. Ja cilvēks otrā galā neko nesaka, ir sajūta, ka ir atvienojies. Tā gan varētu būt jebkuras IP telefonijas tehnoloģijas nelaime. - (LYNCā gan daudz retāk) mēdz norauties saruna. Iepriekšējās problēmas dēļ ir diezgan muļķīgi, kad kādas 20 sekundes esi norunājis ar jau diskonektētu sarunbiedru :-) - labās telefonklausules ir padārgas. 150USD par aparātu ar displeju - varētu gribēt lētāk
Bet nu principā tie visi ir sīkumi, jo, kamēr tiek veikta tīra LYNC-LYNC komunikācija, viss parasti ir perfekti. Problēmas parādās tieši tad, kad sazvanās starp dažādiem aparātiem.