kāpēc gan ne, ir taču dažādi eksperimenti šajās jomās bijuši - cits jautājums, ka pietiekami nestabili un nesavienojami ar parasto izglītību.
vispār jau lielākā daļa cilvēku piedzimst ģeniāli, tikai audzināšana + izglītība to apspiež.
tikai: vai būtu labi, ja cilvēks kļūst superspējīgs vienā jomā un pilnīgs nejēga citā? nu, tip honeybee superpuperrakstniece, kas nesajēdz, ar kuru galu zilonis kakā un ar kuru barību uzņem? Lorda aprakstītajā variantā tomēr šī izglītība ir vispusēja, ļauj aptvert sakarības pasaulē, nevis specializēta kaut kādā vienā nozarē.
bet vispār jau visās skolās tā vajadzētu. nu, pasniegt priekšmetus kompleksi, ne atsevišķi. izprast matemātiku ar mūzikas palīdzību, literatūru caur fizkultūru (vai otrādi) un ģeogrāfiju ar rokdarbiem. daaaudz sakarīgāk būtu nekā teorētiskas zināšanas it kā visur, bet reālas sajēgas nekur.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: