Marlboro kovbojs....
"Psihoanalītiskā izpratnē dzeršana, kas ir mazāk uzskatāma, piemēram, no kakliņa, smēķēšana ir viennozīmīgi mātes krūts vai knupis pirksta vietā, tāpēc iznāk, ka visas "Marlboro" cigarešu reklāmas ar varenu kovboju, kurš uzsmēķē, patiesībā attēlo maziņu zīdainīti, kurš netiek vaļā no mātes krūts."
Viesturs Reņģe "Personības psiholoģiskās teorijas"
Un psiholoģijai vispār ir tipiski visu, kas sabiedrībā pieņemts par augstākajām normām uz kurām ir jātiecas visiem padarīt par nožēlojamām izpausmēm... Un pareizi dara psihologi, ka tā domā... Kas tad zīdaini, kas arī trīsdesmit gadu vecumā tiecas pēc mātes krūts padara par varenu kovboju, kuriem visi cenšas līdzināties? Protams nauda... Sabiedrībai jādegradējas, jo no degradējušās sabiedrības ir vieglāk iekasēt naudu par to, kas veselai sabiedrībai nemaz nav vajadzīgs. Un ja jau kovbojam tā gribas mātes krūti, kāpēc tad mātes tik agri atrauj zīdaiņus no krūts? Profesors Lombrozo rakstīja par primitīvām ciltīm, ka viņam ir nācies novērot, kā "zīdainis" izņem no mutes pīpi, lai varētu zīdīt mātes krūti... Varbūt tad arī kovbojam vajadzētu piedāvāt iespēju baroties no mātes?