kārtējais blenšanas produkts

« previous entry | next entry »
Maijs. 16., 2011 | 10:31 pm

novērojums: ja meitene saņem savus ne pārāk garos matus astē un tad atsperīgā solī kaut kur steidzās, viņai mati uz katru soli plivinās apkārt. rezonanse bitches. no rīta puses vari braukt un skatīties kā kratās meitenēm mati (nav tiks silts lai skatītos kā kratās kas cits). katra savādāka - cits matu garums, astītes ciešums un stiprinājuma vieta pie galvaskausa, kāju un soļa garums un soļu skaits sekundē, tāpat arī kratīšanās un lēkāšana katrai savādāka. patīkami reizēm tā laiski pētīt mazsvarīgas lietas. bet es saku ko teicu agrāk, pilnīgi visi mati saņemti mazā bumbiņā galvas centrā nekam neder - vienalga ka nemazgāti un "omg man gali šķeļās", tapāt būs labāk jebkādā savādākā veidā izlaisti vai savākti. bet arī mazā sūdu bumbiņa ir labāka par gariem matiem, kas saņemti ciešā, ciešā astē kas karājās no pakauša augšas. šajā vietā man meitenes sejā teiktu "ai nu tu vispār nesaproti" (un es tīri aiz pieklājības nemēģinātu izvēdināt viņu galvas ar ķieģeli), bet seriously, meitene uzreiz izskatās kā kkāda iedomīga un pārsteigta ķirzaka kas nespēj pamirkšķināt vai nomainīt sejas izteiksmi supercieši savilktas astes dēļ. es spēju iebraukt teorijā (meitenes un viņu mati: ievads mijiedarbības izpratnē 1. sējums) aiz mazās kak-matu bumbiņas, bet to lietu, kas liek meitenei izskatīties pēc varāna, kurš cenšas maskēties par zīdītāju piespraužot sev pie pakauša zirga astrus, man neizdodas saprast.

pārsteidzoši cik ļoti vienu mēsla cilvēku var definēt viņa riebums, naids, niknums un vispārēja nepatika pret konkrētām lietām. normāli cilvēka attēlam un vārdam tu piekarini lietas, kas viņam patīk, lietas ar ko viņš aizraujas, kam velta laiku un resursus. es nevaru iedomāties ko es varētu tādā veidā piekarināt sev. es sevi definēju ar tām lietām, ko ienīstu, nevis ar tām pāris kuras man varētu patikt, un pat tās man patīk daļēji tāpēc, ka citiem tās besī (piem. atomenerģija un ļauni joki).

uz sesijas sākumu būs kārtējā ilustrācija.

paskatīt | spļaut uguni | Add to Memories


Comments {13}

zane

(bez virsraksta)

from: [info]lidot
date: Maijs. 17., 2011 - 12:27 am
paskatīt

un kura tad ir ideālā frizūra meitenēm?

dot pretī | Diskusija


lielpontifs

(bez virsraksta)

from: [info]lielpontifs
date: Maijs. 17., 2011 - 01:08 am
paskatīt

standarta gadījumā? vienā vai otrā formā vaļā. kkāda stīpa vai vienkārša aste ir laba ideja tajā gadījumā ja konkrētā meitene ir viens no tiem retajiem zvēriem kam vienkārši izlaisti mati tiešām tiešām ne pēc kā neizskatās

dot pretī | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: [info]barda_sparda
date: Maijs. 17., 2011 - 02:22 am
paskatīt

mana balss aiziet par izlaistiem, vai bizi, bet nevis ar līneālu nomērīta pa vidu un ar skalpeli izšķirts celiņš bet nedaudz no viena sāna pīta un tāda "nevīžīga"... vizuālais materiāls - http://www.gnbeauty.co.uk/magazine/wp-content/uploads/2009/05/diane-kruger-braid.jpg

dot pretī | Diskusija


(bez virsraksta)

from: onkulis vai tante
date: Maijs. 17., 2011 - 01:47 pm
paskatīt

Tagad visas iebiedētās meitenes pēc šī ieraksta izlasīšanas staigās tieši ar šādu frizūru :D

dot pretī | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]barda_sparda
date: Maijs. 17., 2011 - 04:14 pm
paskatīt

Nav jau tā, ka man būtu kautkas pret to :D

dot pretī | Iepriekšējais


briinumcepuminjsh

(bez virsraksta)

from: [info]french_mime
date: Maijs. 21., 2011 - 04:55 am
paskatīt

tu biezhi raksti par meiteneem, achu taadaa konkreetaa vienaa veidaa. no judgement, es vienkaarshi padomaaju, ka mosh tev sho buutu veertiigi noskatiities (visas 4 daljas) un mosh tas arii radiis kaut kaadus jaunus insights

http://www.youtube.com/watch?v=QSXDCMSlv_I

dot pretī | Diskusija


lielpontifs

(bez virsraksta)

from: [info]lielpontifs
date: Maijs. 22., 2011 - 10:18 pm
paskatīt

vai tu spēj nodefinēt to veidu kā es rakstu par meitenēm?

noskatījos. pavecs tomēr un man šķiet ka mazliet dramatizēts ir viņas skats uz problēmu un ideja kā tāda ka vīriešiem un sievietēm jābūt vienādiem un atšķirības pareizi būtu ignorēt un iznīcināt.

dot pretī | Iepriekšējais | Diskusija


briinumcepuminjsh

(bez virsraksta)

from: [info]french_mime
date: Maijs. 22., 2011 - 10:53 pm
paskatīt

es varētu mēģināt nodefinēt jā, bet es saku, ka negribu lai tu to uztver kā uzbraucienu savai personai kā tādai or sth. bieži vien šķiet, ka tev ir priekšstats, ka meitenes baigi piš, ko tu domā par to, kā viņas izskatās, un ka tas pat it kā ir viņu uzdevums parūpēties, lai viņu izskats apmierinātu tavu verīgo kritiķa aci. es zinu, ka daudzām meitenēm ārējais izskatas ne tikai svarīgs, bet pat svarīgākais (un tur arī ir jautājums, cik ļoti tā būtu, ja viņām netiktu gāzta virsū visa tā informācija, jau kopš bērnibas. es pati atceros kā mēs ar māsu bērnībā skatījāmies televīzoru un māsa krita izmisumā un teica 'advievs, es esmu tik resna, man vajag tievēt'. esi redzējis kādu mazu zēnu cepamies par tievēšanu? tas ir diezgan šizīgi, ka cilvēki tiek sadalīti divās komandās - vieni, kam drīskst rūpēt pilnīgi dajebkas uz pasaules, kas viņus aizrauj, otri-kuru galvenā vērtība vienmēr būs tas, kā viņi izskatās, viņu pakaļiņas un pupi.)

vēl tu mēdz runāt par to, kā meitenes lielākoties ir stūlbas/brāķējamas/dumjas visādos veidos etc. pats prikolīgākais, ka es arī tā agrāk mēdzu domāt par daļu meitenēm, seviški cacām, kam svarīgakais ir rozā nagi, smukas drēbītes un sensation white, bet tajā pašā laikā es pieļauju, ka ja viņām nebūtu kopš bērnības stāstīts, ka tas ir pats galvenais, pati lielākā virsotne, ko sasniegt, viņas tādas nebūtu.

vienkārši sanāk it kā tāda drusku divkosība - gaidīt, ka viņas visas būs smukas lellītes, objekti ar kuram papriecāties un taja pašā laikā vainot viņas par dumjību. un šito linku es vienkārši te iemetu tāpēc, ka man likās, ka moš ja ir vēlme kādu vainot tajā situācijā, tad vismaz vari noņemt viņu no meitenēm pašām un paskatīties, kas ir ietekmējis situāciju tādu, kāda viņa ir.

man vienkārši pēdējā laikā zb cilvēku dalījums vīriešos un sievietēs, sevišķi, ja sieviete nāk pirmais, pirms tu to nosauc par cilvēku. jo tad kļūst principā mazsvarīgi, kas viņa ir, kāda viņa ir, galvenais, kas viņu definē ir pupi un dibens.


that's the thing ka veca versija, šeit ir jaunākā versija, bet vienīgi lai šito skatītos būtu jāsazūmo ekrāns http://www.mediaed.org/cgi-bin/commerce.cgi?preadd=action&key=241&template=PDGCommTemplates/HTN/Item_Preview.html
viņa gan daudz ko atkārto word for word, bet ši versija pat ir labāka.


nē, zini kā, ir dramatizēts, bet man sķiet, ka ir vērts dramatizēt, jo cilvēki domā, ka ir neuzvarami un neietekmējami un ka ārpus apziņas nekādu computation procesi viņu smadzenēs nenotiek, bet tā gluži nav.

dot pretī | Iepriekšējais | Diskusija


lielpontifs

man patīk šī tēma

from: [info]lielpontifs
date: Maijs. 23., 2011 - 01:31 am
paskatīt

nevar vainot tikai medijus un reklāmas. klišeja, kurai es piekrītu - tam, cik ļoti sekot sabiedrības un mediju spiedienam ir katra paša lēmums.

vīriešu apakšbikšu vai smaržu reklāmās arī ir ahūns džeka etalons - iededzis, krūšu muskuļiem kā plastmasas filejām, iespējams šopota astoņpaka, biksēs aparatūra kā kupāts un visam pa virsu 5-o-clock ēna uz manlyman žokļa.

sure as hell džeki arī grib tādi izskatīties, bet daudz mazāks procents tāpēc skrien cilāt simtiņu uz grudaka, šļurpstināt bānānu proteīnšeiku un līst solārijā, nekā meitenes redzot reklāmās esošo šopmodeli bez porām un nabas.

es zinu ka cilvēks nekad nebūs tāds kādu viņš sevi gribētu redzēt, tāpēc ka arī zvaigznēm ir kompleksi, lai gan viņām ir pieejami gan laiks gan līdzekļi lai pārtaisītu sevi pēc patikas. nekas tev nebūs gana labi.

mediji var šopot meitenes cik viņi vēlas, bet mana gaume no tā nemainās. meitenes parasti izskatās nedzīvas un galvenais pārāk kārnas. lielakā daļa modeļu man nemaz nepatīk un nepatiks, lai arī kā man viņas rādītu, bet tāpat man īpaši nepatīk arī tās "dove" reklāmās esošās "dabiskā izmēra" sievietes. naivi jau domāt ka "reklāmas mani neietekmē" bet nevar arī teikt ka no mums nekas nav atkarīgs, ka resistance is futile un mēs visi esam reklāmu vergi paši to neapzinoties.

ne tikai meitenes es saucu par dumjām un stulbām. ir diezgan laba šance ka randomā izvēlētā cilvēkā, neatkarīgi no dzimuma, es atradīšu lietas kuru dēļ varēšu mest pār to pašu sētu.

tas nav neiespējami, meitenei būt gana smukai un gana gudrai (vismaz gana ne-dumjai), mūsdienās, kad bezgalīgi daudz informācijas ir vienas sūda wikipēdijas attālumā, es varu būt pārliecināts, ka meitene, kura pēc smukā izskata un patukšās runas atstāj dumju iespaidu ir tāda, tāpēc ka viņai vienkārši nav intereses aplipt ar informāciju par puslīdz svarīgām lietām, nevis tāpēc ka viņa ir tik aizņemta kļūstot smuka, ka nepaliek laika palasīt kaut ko kas nav cosmo un skatīties kaut ko kas nav gossip girl.

mums kopš bērnības ir stāstīts ļoti daudz kas, bet ne būt ne visam ar ko mēs esam bombardēti mēs sekojam.

cilvēks vienmēr dalīs citus vīriešos un sievietēs. vienmēr būs vīrišķīgās un sievišķīgas iezīmes, vienmēr būs testosterons un estrogēns. vienmēr būs aizspriedumi un vienmēr būs stereotipi. džekiem vienmēr patiks redzēt smukas meitenes, ar krūtīm un smukiem dibeniem. vīrieši un sievietes nav, nav bijuši un nebūs vienādi. pelnījuši vienlīdzīgu attieksmi - noteikti. bet mēģināt aizkrāsot atšķirības ciet ir dumji. socioloģija var kauties ar bioloģiju cik grib, bet bioloģija ir bijusi around daudz ilgāk.

dot pretī | Iepriekšējais | Diskusija


briinumcepuminjsh

šis ir palags

from: [info]french_mime
date: Maijs. 23., 2011 - 02:38 am
paskatīt

savādā kārtā, es daudz lietām, ko tu te pateici piekrītu. bet par tām, kurām nepiekrītu

es neapšaubu, ka mums ir kautkāda kontrole pār to, ko mēs darām, jā, es arī nedaru daudzas lietas, kuras man baro iekšā kā 'sievišķīgas', nenēsāju augstpapēžu kurpes vienkārši tāpēs ka nu WHY WOULD I, viņas nav ērtas.

bet kad tu saki, ka tu spēj kontrolēt to, kas tev šķiet skaists, man tas nudien naivi. tu vari iedomāties apmēram kāds ir normāls suns vai ne? tu visticamāk iedomāsies kaut kādu vidēju vilku suni vai vienkārši optimālo kranci, kas izskatās kā parasts suns, un nav sevisķi ticams ka tu iedomāsies kautkādu extraordinary pūdeli. šis piemērs ir tāpēc, ka tādas lietas kā prototipi, jeb norma kaut kādai kategorijai, tas nav apzināts lēmums. tu apzināti neizvēlies kāda seja tev liksies skaista, tu to neizkalkulē explicitly apzināti, jo tas būtu nenormāls processing overload, lai veiktu tādu lēmumu, no visām tavām pieredzēm, visa, ko tu esi redzējis un dzirdējis. tavā prātā notiek computations, kas statistiski no redzētajām sejām savelk kopā prototype average. tāpat tu nevari izvelēties kādas sievietes tev patīk, tam ir kaudze visādu ietekmju, prototipi izvilkti no tām, ko redzi, īpašas konkrētas pieredzes etc. es negribu izklausīties kā kaut kāda baigi imposing visgudre, bet cik es mācos to, ko es mācos, es esmu atklājusi, ka what da fuk mums nav ne jausmas par to, kas notiek mūsu prātos un kā tas mūs ietekmē. visādas iplicit ietekmes, kas neuzpeld apziņā. tā daļa, kas ir apzināta, un lateralizējas kreisajā smadzeņu puslode, kas var verbalizēt apzinātas domas, tā spēj izvirzīt tikai ticamākās hipotēzes par to, kāpēc mēs darām to, ko mēs darām/jūtamies tā kā mēs jūtamies. ja tu gribi, es tev varu atsūtīt interesantas pētījumu references par šo tēmu. visinteresantākās ir no split brain pacientiem, kam ir atvienotas hemisfēras, tāpēc tās nesazinās, un kreisā skaidro kā vien viņai labpatīkas to, kas notiek labajā, bet arī normālās smadzenēs ir gana daudz tamlīdzīgu patiesības feilu. bet tie bieži vien ir funkcionāli feili. jo ne vienmēr tas, kas ir patiesība ir funkcionāls.

ja kas, man šķiet, ka vēlviena lieta ir tavs implicit suggestion, ka meitenes ir tādas duras, ka pakļaujas reklāmām, bet mēs džeki nē? atšķirība ir kas tiek reklamēts džekiem vs meitenēm kā ultimate goal. džekiem tas manuprāt biežāk ir statuss sabiedrībā , nauda, mašīnas, respekts no citiek karoče king of the world, meitenem pārsvarā tas ir tikai un vienīgi izskats. paņem vīriešu audiences žurnālu, paņem jebkuru glancēto chick žurnālu. vīriešu žurnāls - actually interesantas lietas, tur politika, ģeogrāfija, ceļojumi, tehnoloģijas un plikas meitenes, tas kliedz I HAVE ACTUAL INTERESTS. sieviešu žurnāls- kā būt seksīgai, 3354 veidi kā apmierināt džeku (viens no tiem btw ieteica ieliet siltu putru prezervatīvā, wtf???), kā saģērbties, kā notievēt, intervija ar lēdiju gagu, tas kliedz ES ESMU SMUKS STILĪGS SEKSA OBJEKTS

tatad tas par ko es piekritu bija bioloģija, testosterons-agresija. jā vīriešiem patiks krūtis (man arī patīk krūtis). jā, mūsu evolucionārais mērķis galvenais teorētiski vēljoprojām ir reprodukcija-kā biologiskām sistēmām. jautājums ir vai mēs skatamies uz sevi kā uz bioloģiskām sistēmam only jeb pirmkārt, un vai viss pārējais ko evolūcijas gaitā esam dabūjuši ir kā vērts. viss pret ko man ir iebildumi šajā sakarā ir skatīšanās uz cilvēku vispirms kā uz reproduktīvu bioloģisku sistēmu un ka vērtību varētu noteikt pēc tā vien. man tas sķiet šizīgi. es tā neskatos uz džekiem, arī uz meitenēm nē.

starp citu, ja tev interesē šī tēma, tev varētu patikt stephen pinker grāmata how the mind works un germaine greer-the female eunuch

dot pretī | Iepriekšējais | Diskusija


lielpontifs

(bez virsraksta)

from: [info]lielpontifs
date: Maijs. 23., 2011 - 11:14 am
paskatīt

jā, gaumi tu sev ietekmēt nevari, bet paņemt un nomainīt tev viņu ar reklāmām nav tik vienkārši. lai arī cik džekus bombardētu ar reklāmās redzošo sieviešu tipu, viņu gaumi tas pilnībā tomēr neietekmē (līdz galam anyway). salīdzini modeles un porno aktrises - reklāmā izmantotais ideāls atšķiras no tā, ko džeks grib redzēt tiekot piestūķētai ar manmeat.

reklāmas noteikti taisa savu impactu uz gaumēm un modi un tēliem, bet ar to vien nepietiek, lai vienā brīdī man vairs neliktos pievilcīgs nekas, kam redzamas poras. un es nesaku ka džekus reklāmas neietekmē, es saku ka džekus viņas ietekmē mazāk.

vīriešu žurnāli arī nav bez vainas, tādā pašā veidā kā sieviešu žurnāls ir mērķēts uz cacu tā vīriešu žurnāli ir mērķēti uz tādu douchebag tipa čali. bet vīriešu žurnālos tiešām ir lielāka daļa reāla teksta, viņus tiešām ir iespējams "palasīt", bet es domāju ka cosmopolifuckingtāns neiekļauj rakstus par ģeopolitisko situāciju tuvajos austrumos tāpēc ka tas neatbilst mērķa auditorijas interesēm. caciņai būs "tl;dr" un tiks pārlekts uz nākamo lapu kur ir raksts par to kā "5 veidi kā kontrolēt vīrieti ar savu garderobi", tiesa gan tur būs arī simtiem glancpapīra reklāmu, kas kkādā veidā meitenes neatbaida. tieši tāpat kā tu vari paostīt žurnālu klubs un saprast ka viņš smird un tā vietā izvēlēties ilustrēto zinātni, tādu pašu vēsturi vai pat geo, tāpat to pašu var izdarīt meitene.

es cepos par to, ka tas nenotiek. es cepos par to, ka meitenei nerodās likumsakarīgā ideja "šis žurnāls ir stulbs, nomainīšu to pret kādu kurš tāds nav".

džeks uz meiteni vienmēr skatīsies ar nelielu neapzinātu "diez vai es tur varētu tikt iekšā un vai es gribu tur tikt iekšā", bet pēc skatīšanās vien protams nevar noteikt cilvēka "vērtību". lai to varētu kaut vai nedaudz "aplēst" ir nepieciešams cilvēku pazīt, runāties un vērot viņu. kad es skatos uz meičām kam danco mati un peld gurni, visas tiek vērtētas tikai pēc izskata, jo es nedzirdu un nezinu neko vairāk kā tikai to ko es redzu. bet nav jau arī tā, ka pēc izskata nevar neko pateikt - lišķīgi veikalu klientu konsultanti no izskata vien vadoties var izskaitļot cilvēka iezīmes un gaumi. es nedomāju ka to varu arī es es tikai saku ka nav neiespējami.

meitene kas ir TIKAI smuka nav derīgs eksemplārs, man katrā ziņā nē un lielākajai daļai sevi cienošu džeku arī nē, it īpaši ilgākam laika periodam par vienu aizlietu nakti, bet meitenei var būt zelta raksturs, dimanti dibenā un bibliotēkas galvā, bet ja viņas izskats džekam nesmērē, tad nekas tur nebūs. tas rakstura iezīmju komplekts, kas katram džekam liekas piedienīgs meitenei, džekiem daudzmaz atšķiras, bet smuks burbuļdupsis un krūtis kuras var paņemt rokā ir liela procenta džeku iecerētās meitenes komplektācijā.

sliktākajā gadījumā reklāma ir tikpat pie vainas cik tu pats. pretoties ārējiem negatīviem iespaidiem ir priekšnoteikums jebkura cilvēka spējai palikt viņam pašam un tas nav neiespējami.

un par to otro linku, jo vairāk es redzu to sievieti jo vairāk man viņa nepatīk. tas labi ka viņa ir salīdzinoši neitrāla, bet seriously, pārmest to, ka krūtis ir izmantotas krūštura reklāmā... un uztvert to kā bīstamu tendenci ja netiek rādīta sieviete pilnā augumā, pētījums interesants, bet tomēr, man feminisma gēgera skaitītājs mazliet tirkšķ. mazliet.

dot pretī | Iepriekšējais | Diskusija


briinumcepuminjsh

(bez virsraksta)

from: [info]french_mime
date: Maijs. 23., 2011 - 09:14 pm
paskatīt

man īstenībā nav vēlmes vairs tev piesieties ar viedokļiem, jo daudz, kas ko tu te tagad pateici ir sakarīgi, un es nevēlos mēgināt pārliecināt par kaut ko, ja tev tirkšķ tas skaitītājs. i mean, es piekrītu priekšpēdējajam un priekšpriekšpēdējajam paragrāfam.

bet par tiem žurnāliem, tad tu tomēr paliec pie sava, ka attiecības starp pieprasījumu un piedāvajumu ir vienvirziena? jo tad man nav skaidrs kā tavuprāt meitenei vajadzētu reaģēt, vai jau rūdītai cacai būdamai lasīt kosmõõ un tad pēkšņi pietrausties kā dzeltai ar apņēmību sejā un stingru balsi noteikt 'tā, ko es lasu? mana iekšējā būtība saka, ka šīs ir muļķības. viss, turpmāk abonēšu geo.'

vai arī tu domā, ka jau mazai meitenei būdamai viņai ir kritiska spēja izvērtēt kas ir bullshits un kas nē un ja māmuliņa viņai nopērk žurnālu avene un viņa tur lasa rakstu 'kā būt tādai, kā mailija sairusa', viņai at that point ir jāpielec kājās un jāsaka 'OMGWTF? sis it totāls mēsls, tas ir tik virspusēji uztraukties par savu izskatu, es taču esmu maza meitene, kurai vēl nav pienācis reproduktīvais vecums un vispār man ir daudz krutākas intereses. viss, iešu pie mammas un pateikšu, lai viņa nopērk man ievadu astrofizikā meitenēm'

ar šo es gribu pateikt to, ka es nezuskatu, ka ir tāda lieta kā 'cacas gēns'. ka personība spīd cauri un ir 100% bioloģiska lieta (es zinu, ka tu nevienā brīdī tā neteici, but i want to make it clear). jā meitene var būt dumja un viņai var nebūt vēlmes meklēt bibliotēku, lai to mainītu. jautājums ir vai viņa tāda ir un ir bijusi kopš sākta gala jeb vai viņa rīkojas saskaņā ar to, ko sabiedrība no viņas prasa. what counts is what's being counted. ja tu vari izbraukt cauri dzīvei esot cmukiņa, ja mērkis ir 'būt seksīgai un atrast bagātu vīru', tad neko citu darīt nav iekāriena, that would be redundant, jo to neviens neprasa.

es zinu, ka tu saki neviens sevis cienošs vīrietis negribētu ārpus aizlietas nakts krāmēties ar tikai smuku meiteni. bet es redzu apkārt tik ļoti daudz pretējas evidence. ka nudien, pats būtiskākais gan meitenēm sevī, gan džekiem meitenēs ir smukums. un tas ir no judgement nevienai pusei, jo man besī tas brīdis, kad vērtības tev iestāda ar varu, jau ģimenē un visur kur tu skaties, un tad protams var būt visādas ilūzijas par to cik ļoti tas kaut ko ietekmē, bet nu nez.

protams ka ir grūti untanglot nature & nurture, un man liekas ka šis tieši uz to panesās

dot pretī | Iepriekšējais | Diskusija


lielpontifs

(bez virsraksta)

from: [info]lielpontifs
date: Maijs. 23., 2011 - 11:59 pm
paskatīt

tādā formā tā žurnālu lieta pasniegta pataisa manu punktu absurdu.

un vispār jau taisnība, ja viņai ģimene neieskaidro pienācīgi, ka būt tikai smukai nav pareizi un ja gan skolā gan uz viņu mērķētajos medijos viņa saņem vienu un to pašu un visas viņas draudzenes arī ir tādās pašās domās - es gribu būt gana smuka lai 2 klases vecākais juris mani gribētu - tad jā, tas rada labvēlīgu augsni tam, lai viņa paliktu par dumju caciņu. bet atkal, neviens cits izņemot viņa jau nevar pateikt "es negribu būt tikai tas ko es redzu goddamn spogulī" un pieņemt lēmumu kko ar sevi izdarīt.

un taisnība, ka džeki situācijai pārāk nepalīdz. dumju meiču pielauzt vieglāk. "the game" sūdi un kas tur vēl. tikai smuka meitene ir tikai krāmēšanai. tā tad nav "draudzene". tā ir miesas pišamlellīte. un lai gan vārdu salikums "miesas pišamlelle" ne vienam vien džekam liek nospīdēt acīm, tas noteikti nav tas, ko sevi cienošs (uzsvars uz šo) džeks grib sev redzēt blakām.

draudzene jau nav tikai vagīna, es domāju, ka daļēji tāpēc daudzas attiecības ir neveiksmīgas un izjūk. "samierināties" ar otru cilvēku ar mērķi iegūt piekļuvi pie bagātīgiem seksa krājumiem nav jēgas. var jau būvēt attiecības tikai uz krāmēšanos, bet tad jau vai nu viens vai abi to apzinās..

dot pretī | Iepriekšējais