Lee ([info]lee) rakstīja,
@ 2007-10-26 13:04:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Vakar biju skolā, uzrakstīju 2 eksāmenus un izsmējos no sirds mārketinga lekcijā.

Atcerieties, ka mārketingā pastāv divas pamatnostādnes:
1. Cilvēks ir dumjš (viņš ne vella nejēdz, ko viņam īsti vajag)
2. Cilvēks ir slinks (bet to spītīgi noliedz un sauc par komfortu)

Vai gan, ja tā nebūtu, viņš ļautos iestātīt sev, ka viņam ir 7 ķermeņa problemātiskās zonas, 9 problēmas mutē un dzertu pienu no maza iepakojuma "AkTuMelis"?!?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]elfz
2007-10-26 17:03 (saite)
Par mutes problēmu daudzumu man šķiet zobupastu izgatavotāji vēl strīdas.

Es gan kā mārketingu nemācījies cilvēks neuztveru tik nodalāmo atšķirību starp slinkumu un komfortu, un manā grāmatā tas ir viens un tas pats.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?