Pātaru Ansis ([info]kuminjsh) rakstīja,
@ 2005-02-10 13:19:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
LMT III daļa

(Sākums: http://journal.bad.lv/~kuminjsh/2005/01/12/ un http://journal.bad.lv/~kuminjsh/2005/01/13/ )

Protams, ka šamie neko nebij jaunajā rēķinā noskaitījuši nost! Un tā nu vakar es atkal biju LMT klientu apkalpošanas centrā. Es ATKAL centos būt pieklājīga, tāpēc daudzus vārdus skaļi neizrunāju:

- Labdien (MAUKAS!!!). Esmu Jūsu klients - jāsaka, ka ļoti neapmierināts klients (J...T..M...!). Un Jūs pat nevarat iedomāties, cik nikna es biju, kad saņēmu rēķinu! (Da, bļ..., ja man būtu bijis laiks Tajā Vakarā atnākt, apsargam būtu zila acs, bet Tu, bļ..., uz lampas sēdētu!)

[Vēlreiz izstāstu lietu pēc būtības, pie kam eleganti uzmetot galdā biezu aploksni, kurā glabājas VISI čeki 5 gadu garumā par telefonrēķinu apmaksu]

- Bet vai Jūs uzrakstījāt iesniegumu, lai Jums nomīnuso tos 8 Ls?

- ES?! ( Da, ko Tu iedomājies, ..., ..., ...?!) LMT būtu jāraksta paziņojums, ka no mana šī mēneša rēķina tiek nomīnusota attiecīgā summa. Un ļoti man jāatvainojās un jāpalūdz piedošana! (Sapratāt, MAUKAS!)

Beigās meitiec paskaidroja, ka man jau esot nosūtīts Pareizs Rēķins - ar nomīnusoto summu. (Savādi gan - es līdz pat šodienai neko tādu neesmu saņēmusi!)

Bet, lai jamie nemaz necer - Hansabankas kontā, caur kuru notiek automātiskā LMT rēķinu apmaksa, ir tik vien naudas, lai apmaksātu Pareizo rēķinu (tb mazāko)!

Un, ja man vēlreiz būs turp jāiet!..... (....................................!)



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]divi_g
2005-02-10 16:58 (saite)
Nu redz, tava vēlme ķerties pie vardarbības pierāda, ka taisnība ir man, jo vardarbība nāk tad, kad argumentu vairs nav :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2005-02-10 17:00 (saite)
;)))P

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?