Ģenderideoloģija
Lūk, viens jautājums, kas allažiņ nodarbina manu dīko prātu - kāpēc Latvijā (un vēl šur tur, vismaz mērenajā klimata joslā) starp alus mīļotājiem ir neproporcionāli daudz vīriešu, bet vīna dzērāju vidū vērojams sieviešu pārsvars?
Tas mums tā fizioloģiski, vai kulturēli determinēts, kā jūs domājat? Vai varbūt pat zināt?
Tas mums tā fizioloģiski, vai kulturēli determinēts, kā jūs domājat? Vai varbūt pat zināt?
Lai kā mums labpatiktu domāt, ka populārā kultūra un reklāma vien atražo sabiedrībā valdošās lomas, tā nav. Tā tās rada, radot jaunus produktus un meklējot kam tos notirgot. Labs piemērs ir pārpalikumu dziriņas- ala Rīgas dīvas un alus kokteiļi- nevienam no laba prāta tās suslas dzert neienāktu prātā, bet marketings rāda meitenes ballītē un pie 100 reizes meitenes ņem un notic.