Kurvjzieža kontemplācijas

Ģenderideoloģija

Krāšņais Kurvjziedis

Ģenderideoloģija

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Lūk, viens jautājums, kas allažiņ nodarbina manu dīko prātu - kāpēc Latvijā (un vēl šur tur, vismaz mērenajā klimata joslā) starp alus mīļotājiem ir neproporcionāli daudz vīriešu, bet vīna dzērāju vidū vērojams sieviešu pārsvars?
Tas mums tā fizioloģiski, vai kulturēli determinēts, kā jūs domājat? Vai varbūt pat zināt?
  • Man garšo abi!
    • man arī garšo abi, bet, ja var izvēlēties un, ja vien nav kaut kas specifisks, es gravitēšu uz vīnu pusi, īpaši pie maltītes. ir jau bezgala daudzi absolūti lieliski gaišie un tumšie un augļu un ogu ali, bet, bet -

      man liekas, vīnu ražotāji baigi labi nomārketēja visu antioksidantu un sirdsslimību padarīšanu. visi zin, ka tufta, bet pajautāsi katram otram ļaužam un tauta teiks, ka vīns veselīgāks - īpaši sarkanais -
    • Es nevarēju tagad atrast to rakstu, bet lasīju, ka lielā mērā mūsu dzeršanas paradumus nosaka vecais labais marketings- alus pēdējo cikturto gadu laikā ir bijis agresīvi marketēts tieši uz vīriešu auditoriju. Īsti vīri, īsts alus utt. Līdzīgs stāsts, kā lego genderifikācija. Vajadzēja noteikt mērķauditoriju un noteica. Jāatminas arī fakts, ka sievietēm līdz ļoti nesenam laikam nepienācās plītēt kā vīriem- nu tur maziņi liķierīši, vīniņi pie kafejas un kūciņas, bet ne jau skandināt kausus.

      Lai kā mums labpatiktu domāt, ka populārā kultūra un reklāma vien atražo sabiedrībā valdošās lomas, tā nav. Tā tās rada, radot jaunus produktus un meklējot kam tos notirgot. Labs piemērs ir pārpalikumu dziriņas- ala Rīgas dīvas un alus kokteiļi- nevienam no laba prāta tās suslas dzert neienāktu prātā, bet marketings rāda meitenes ballītē un pie 100 reizes meitenes ņem un notic.
Powered by Sviesta Ciba