Kādu vakaru, staidzinot Ričmondu, ielas pretējā pusē pamanīju divus neliela auguma cilvēkus. Viens no tiem bija stabils un balstīja otru, kurš gāzelējās, krita un nespēja saglabāt līdzsvaru. Ieskatījusies ciešāk, sapratu, ka pirmā - stabilākā - figūriņa ir apmēram desmit gadus vecs puika. Otrā - grīļīgā - bija apmēram mana vecuma sieviete (kaut gan sievietēm manā rajonā noteikt vecumu mēdz būt sarežģīti. Vīriešiem arī.)
Puika, turēdams sievieti zem elkoņa, visbeidzot atslēja viņu pret mājas sienu. Viņa mēģināja nostāties taisni, taču ceļu locītavas bija pārāk ļenganas, un viņa nošļuka sēdus uz ietves, murminādama kaut ko, kas izklausījās pēc lūguma visai pasaulei likt viņu mierā, atpisties un iet dirst. Tikmēr puika bija atvēris ārdurvis, nostiprinājis tās pavērtas, un, lietišķi nolamājies, atkal satvēra sievišķi un iestiepa kāpņutelpā.
Durvis aizcirtās, un tālākās abu vakara gaitas man palika nezināmas.
Visticamāk - šī sieviete (kuru es nekādi negribu nosodīt) ir mazā puikas māte. Tādā gadījumā viņai - saskaņā ar mūsu Saeimas un valdības viedokli - piemīt īpašā maternitātes apjēga un empātijas spējas, kuras atšķir dzemdējušu sievieti no nedzemdējušas, un pēc kurām neviena klostermāsa, māti Terēzi ieskaitot, nekad nevarētu pat tiekties...
Puika, turēdams sievieti zem elkoņa, visbeidzot atslēja viņu pret mājas sienu. Viņa mēģināja nostāties taisni, taču ceļu locītavas bija pārāk ļenganas, un viņa nošļuka sēdus uz ietves, murminādama kaut ko, kas izklausījās pēc lūguma visai pasaulei likt viņu mierā, atpisties un iet dirst. Tikmēr puika bija atvēris ārdurvis, nostiprinājis tās pavērtas, un, lietišķi nolamājies, atkal satvēra sievišķi un iestiepa kāpņutelpā.
Durvis aizcirtās, un tālākās abu vakara gaitas man palika nezināmas.
Visticamāk - šī sieviete (kuru es nekādi negribu nosodīt) ir mazā puikas māte. Tādā gadījumā viņai - saskaņā ar mūsu Saeimas un valdības viedokli - piemīt īpašā maternitātes apjēga un empātijas spējas, kuras atšķir dzemdējušu sievieti no nedzemdējušas, un pēc kurām neviena klostermāsa, māti Terēzi ieskaitot, nekad nevarētu pat tiekties...
es tikai domaju, ka ja kaut ko tamlidzigu ieviesis attieciba uz sievietem, tiesi tadas pasas normas bus jaattiecina ari uz visiem spermas donoriem - nekur nav teikts, ka sievietes uz mates jutam nojuk biezak neka viriesi uz teva jutam.
par spermas donoru teva jutam, man liekas, jabut visnotal cienijamai kaudzei ar tiesvedibam, praksem un lemumiem, es neesmu interesejusies, vai kaut kas analogs jau ir noticis ar olsunu donoriem - e.g., vai donores ir meklejusas iespeju piedalities savu olsunu atvasu audzinasana -
Protams, cilvēki jābrīdina par riskiem, to skaitā emocionālajiem un tiesiskajiem, un tas arī tiek darīts.
nu, izskatas, ka nav ari pieradijumu par pretejo, e.g., ka spej.
bet tas viss ir baiga bulla kaka. jo tad ir jaiziet no premisas, ka visi cilveki ir neprognozejami un labili, kas pec butibas ir nepareizi. pareizi demokratiska premisa butu, ka visi cilveki ir labi, prognozejami un mentali stabili. vismaz, kamer nav pieradits pretejais.
slinkums meklet. un jaiet atpakal virpot. :)
Analogi - ziedot olšūnas vajadzētu ļaut tikai tām sievietēm, kuras ir ne vien dzemdējušas, bet arī atteikušās no dzemdētajiem bērniem, jo tas dotu pozitīvu signālu par mātes jūtu trūkumu un mazinātu iespēju, ka šīs jūtas varētu pēkšņi uzplaukt pret nezināmiem kaut kur, kaut kad citas sievietes iznēsātiem un dzemdētiem bērniem no donores ģenētiskā materiāla.:)))
es par vienlidzibu
galvenais, lai butu taisnigi, e.g., ja ierobezo vienu dzimumu, tiesi tapat ir jaierobezo ari otrs dzimums. :) vienigais acimredzamais minuss sim variantam ir, ka tiktu vairoti morali mazatbildigi laudis, un tas jau ir self destructive, vai ziniet.
no otras puses, varbut morali mazatbildigus laudis ir labi vairot, pasaule jau tapat ir parapdzivota un mazatbildigie laudis parupesies, lai parapdzivotibas jautajumu viena vai cita veida atrisinatu - :) ju never know where you win and where you loose ....
Re: es par vienlidzibu