mārketinga ziņas
sasmīdināja mani viens tipiņš pie dzīvokļa durvīm. visu ko biju redzējis, bet šis ir jauns piegājiens:
zvans pie durvīm - atveru. tur pieklājīgi ģērbts jauns cilvēks. rokās kaut kādi papīri, planšete, pildspalva. nestādās priekšā, bet uzreiz sāk jautāt, kā man televīzijas, kas ar internetu. klasika. es skatos uz viņu - noname pildspalva, planšete melna, ne uz jakas, ne žaketes arī nekādu uzrakstu. uzdodu tiešu jautājumu: ko jūs pārstāviet? viņš neko, turpina savus mārketinga pesteļus. pajautāju otru reizi - mēģina aiziet no temata, bet tā kā esmu uzstājīgs, tad nākas atbildēt - izzi. ar to protams arī saruna beidzās.
par šo visu man palika iespaids, ka viņus tur pārdošanas treniņos speciāli apmāca nesaukt firmu vārdā.