Bet kur ir kaut kas labāks? Vai institūcija jebkāda to vispār var piedāvāt?
ir daudz foršu lietu arī Latvijas institūciju veidotajās izstādēs, piemēram, tā pati Rīgas Fotogrāfijas biennāles centrālā izstāde šogad RMT bija ļoti inovatīvā līmenī, un ne tikai priekš Latvijas vidējā aritmētiskā. Tas pats kim? piedāvā ļoti interesantas lietas (var patikt, var nepatikt), tūlīt būs Baltijas triennāle ar daudz interesantāku skatījumu uz reģiona faktūru nekā RIBOCAI. Brīnišķīgas izstādes 427, Lowā, Micēlijā. Protams, bez miljonu PR ir grūtāk tikt pamanītam un novērtētam, bet šādu iestāžu loma tieši paredz veidot neatkarīgu atelpu no meinstrīma.
nevis vienkārši grūtāk, bet daudz, daudz grūtāk.
patiesībā, ziņas par ribocu līdz manam žurnālam atnāca tieši caur cibu.
par citām izstādēm pat te neviens nav pamanāmi diskutējis. un te tas nemaksā neko.
Ahā, nav vismaz nekas ļoti palaists garām. Labus produktus enivej nevar izkonkurēt ar dārgu reklāmu.
Nāksies vien visiem līdzās pastāvēt. Es kā apmeklētājs esmu priecīgs par daudzveidību un Alise Careva arī iepatikās. Būtu vairāk galeristu ar biznesa domāšanu būtu vēl interesantāk.
es jau neesmu par to, lai viduvēja māksla nepastāvētu un nebūtu pieejama. Mans darbs ir reflektēt pa visām šīm kategorijām, nevis diriģēt no augšas "kam jāpastāv". Biznesa domāšana gan šobrīd pārstāv regresīvāko mākslas segmentu, nezinu, kas tur var būt interesants šī vārda vispārpieņemtajā nozīmē.
Tas jau vispār ļoti triki tā vienam pašam sludināt, tas mums tāds viduvējs, bet tas gan ir izcili.
Man tā uzreiz vispār nekas izcils nenāk prātā.
Bet uz Carevu lieku lielas cerības, ja vien viņa nav tikai smuks vāciņš.
es nesludinu, laikmetīgā māksla ir mans darbs - nav izslēgts, ka cilvēki, kas apmeklē vienu izstādi nedēļā un domā par mākslu aptuveni 10 stundas mēnesī, tāpat ir trāpīgi savos spriedumos nekā profesionālis, kas par to domā un analizē 24/7. Tomēr pateikt, kas ir viduvējs līmenis, cilvēkam ar intensīvu izstāžu un projektu vērtēšanu, kā arī pagātnes mākslas pētījumiem, nav nekas sarežģīts.
Šo atļaušos apšaubīt.
Man Tavs raksts atstāja ksenofobisku iespaidu un kaut kā bija grūti atrast tieši mākslas kritiku.
Citādi suņi rej karavāna iet tālāk.
paldies, nenormāli augstu vērtēju tāda cilvēka vērtējumu par savu darbību, kurš, kā pats izsakās, "no darbiem galvu paceļu tikai poliklīnikā vai bērnu rotaļu laukumā". Pofig zināšanas un konteksts. Būtu vismaz vēl kādu manu rakstu izlasījusi, kur ne mazāk kritiski tiek aplūkota vietējo institūciju darbība un kuru es vērtēju pēc tieši tādiem pašiem kritērijiem.
Wow! Novērtēju šo izcilās analīzes paraugu un izdaru secinājumus.
jā, tā acīmredzami ir Tava stiprā puse, visu gaišu
Kruta, ka pacēli autortiesību jautājumu!
Jo, ja pasākums, kas ir biznesa proj. (Apmeklētāji piķo lai redzētu kaut tas) tad nolažot ar autoru atlīdzībām ir vairāk kā fuj. pat ja tikai nejauša laža.