ne par tēmu, bet esmu ahujā, ka šī intervija ielikta sadaļā "sievietēm" un vēl pie "attiecībām". tipa, tādi bābu kari jau vien ir
haha, tiešām, nepamanīju!
un tā intervētāja arī baigi kāra uzzināt, cik tad kas īsti maksā mākslas pasaulē - tak aizej uz galeriju un paskaties cenrādi!
"Viņa pastāstīja, ka šādos gadījumos var rīkoties divējādi – rakstīt iesniegumu policijai vai arī pašai vērsties pie šīs krāpnieces un vienoties par kompensāciju vai ko citu."
What? Nopietni? Viss, ko viņi var izdarīt, ir aicināt kārtot rēķinus personīgi vai nodot darbu policijai? Es īsti nezinu, smieties vai raudāt.
vispār jau šis viņiem bija ļoti veiksmīgs gadījums sava publiskā tēla uzspodrināšanai... palaida garām
Njēh. Es te visu laiku gaidu, kad vienam projektam, kurā piedalījos, liks maksāt naudas kompensācijas - pēc viņu teiktā, pat ja mākslinieks ļauj savu mūziku izmantot, kaut kas būs jāmaksā. :D
tas ir kā viduslaikos pirmās nakts tiesības :D
Palasīju komentārus. Tur daudzi piemin, ka Paula pati ir noplaģiātējusi Tulūzu - Lotreku. Man kā mākslas impotentam interesē profesionāls viedoklis - vai ir pamats apgalvot, ka tas arī ir plaģiāts?
es nedomāju, ka mans viedoklis ir baigi profesionāls :D , bet tik šauri skatot "plaģiātisma" pārmetumu, teju viss ir viens liels plaģiāts. Tas, ka ir acīmredzami manāma ietekmēšanās no Lotreka vai kāda cita stāra formu valodas vēl neskaitās kopēšana vai plaģiāts. Piem, atceros, kā Ģelzis stāstīja par saviem 80.gadu darbiem - viņš esot izmantojis Kīta Haringa specifiskos ornamentus, bet tā kā neviens toreiz Latvijā Haringu nezināja, viņš varējis brīvi špikot :D tajā pašā laikā tie viņa darbi, kur tas parādās, man nešķeit mazāk vērtīgi tikai tādēļ, ka kaut kas ir paņemts no kāda cita
es arī nezinu kā dzīvojot pasaulē, kurā aptuveni visas iespējamās idejas jau ir tikušas izteiktas un nekādas superjaunās mākslas tehnikas jau nav milzu kvantumos pieejamas, kāds vispār var izveidot kaut ko tehniski, mākslinieciski vai konceptuāli PILNĪGI JAUNU. pat cilvēkiem, kuri tiešām kaut ko izdara sēžot meža būdā, ēdot putru un taisot mākslu taču ir sanācis tā, ka viņu darbiem beigās var atrast kaut ko līdzīgu jau kaut kur realizētu.
atvaino komatu trūkumu, nupat rakstīju eksāmenu un apnika domāt, haha
es iedomājos, ka autortiesību birojam varētu būt nedaudz tāds - da fak, kaut kā reāli ir jārīkojas?!
nez vai tur vispār ir viz.mākslas nodaļa?
ej nu sazini! pēc šitā varbūt piepeši uzradīsies...
es uz kakā lalā biju aizgājusi bakalaura sakarā - biju naivi iedomājusies, ka valsts algotai aģentūrai jāzin, vai un kādas citas aģentūras maksā lai mūsu autoru darbi tiktu tulkoti nevalodās vai vismaz zinātu, kāda autora kāds darbs ir tulkots. nē. muļķīgi biju iedomājusies. tas gan bija pirms vairākiem gadiem, bet nedomāju, ka kas mainījies attieksmē pret neciliem apmeklētājiem vai jebkuriem citiem māksliniekiem, kas nedzied
"Jā, tas atkarīgs no tavām prasībām pret dzīvi un to, kā tu patīc cilvēkiem. Ja tas sabalansējas, var izdzīvot. To rāda laiks."
tas ir tik besīgi, ka "jāpatīk cilvēkiem"
aha. un lielākā daļā klientu noteikti nav tā cilvēces daļa, kurai es gribētu patikt
nujā, bet to 'jāpatīk cilvēkiem' var sadalīt divās daļās.
1) patikt potenciāliem klientiem - vienmēr nopelnīt varēsi vairāk, ja pieskaņosies vidējā cilvēka gaumei, kas, kā sen zināms, nav pārāk spoža
2) kas drausmīgākais Latvijas apstākļos - lai tu 'izsistos' mākslā vai kultūrā, tev jābūt ČOMĪGAM. jādraudzējas ar visādiem svarīgiem cilvēciņiem pat tad, ja tev viņi besī. jābūt attiecīgajā cilvēku pulciņā, jo ja tu atļaujies izolēties un būt depresīvs, tevi vienkārši sāk DISKRIMINĒT. man šķiet, ka ļoti grūti ir kaut kur tikt, ja esi vienkārši spējīgs mākslā, bet nevēlies ar visiem vajadzīgajiem kopā iedzert un iet uz vēlajām brokastīm.
nu atliek atrast savējos...