|
[24. Sep 2008|11:44] |
ļaudis mēdz celt sava tēla vērtību dažādām metodēm. piemēram, apgalvojot "man riebjas hiltoni". pat ne tā, ka iepriekš kāds būtu jautājis, patīk vai nē. bet tā - uz līdzenas vietas. nepatīk, lūk, šaujiet mani ar sasodītu zirni. |
|
|
Comments: |
Manās acīs tēls tiek grauts, ja kādam kaut kas riebjas gadījumos, kad viņa viedoklis netiek prasīts un viņu patiesībā riebuma objekts nemaz neskar. :)
:) cibā jau vispār cilvēki raksta ne jau tāpēc, ka iepriekš kāds būtu ko jautājis :)
| From: | murks |
Date: | 24. Septembris 2008 - 12:09 |
---|
| | | (Link) |
|
Tik izteiktos gadījumos kā šis atliek tikai pasmaidīt par tādiem mēģinājumiem. Līdzīgs piemērs - cilvēks, kurš bieži lidinās par valsts naudu, sāk klāstīt savu riebumu pret AirBaltic. Tur apkalpošana, lūk, ne tāda, un par ēdienu tur naudu prasot. Vairāk biedē šaubu zonas gadījumi, kad šīs metodes paslīd garām nepamanītas.
| From: | f |
Date: | 24. Septembris 2008 - 12:25 |
---|
| | | (Link) |
|
:)
From: | unpy |
Date: | 24. Septembris 2008 - 12:25 |
---|
| | | (Link) |
|
Piekrītu Peļevinam, ka ne tikai zīmolu piesaukšana, bet pat orientēšanās tajos ir plebejisma izpausme, nekas vairāk ;)))
| From: | cimone |
Date: | 24. Septembris 2008 - 12:39 |
---|
| | | (Link) |
|
Kur viņš to raksta? Tajā pašā "Generation P"? (Gribas palasīt)
From: | unpy |
Date: | 24. Septembris 2008 - 12:46 |
---|
| | | (Link) |
|
Tā šķiet, ka tur gan.
runa, pieļauju, ir par tā dēvēto vidusslāni, kas ir pilsoniskas valsts prioritāte un pagaidām vēl īsti nesasniegts mērķis. | |