Instrumenti ir primāri, rokas ir sekundāras.
Paskaidrošu kāpēc:
Ja intrumenti ir, tos var pielietot labi un tos var pielietot slikti.
Ja instrumentu nav, tad tos nevar pielietot - ne labi, ne slikti => nebūs tā labā ko dotu pielietojums, būs tas sliktais ko dod instrumentu trūkums.
Secinājums: Nekad nedrīkst bremzēt zinātni nekādu ārpus - zinātnisku apsvērumu dēļ.
Galvenais ir zināt un varēt.
Tad ja ir zināšana un varēšana, nākamais solis protams ir kā to pareizi pielietot.
Te ir bāzes kritērijs - laba pielietošana ir tāda pielietošana, kas dod vairāk zināšanas un varēšanas, tas arī izslēdz visas destruktīvās jeb graujošās pielietošanas, jo tādas zināšanu un varēšanu samazina.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: