Nezāles neiznīkst ([info]jan09) rakstīja,
muahaha
uzstādījums ir tieši tāds pats, nogremdēt vietējos.
Daugavpilij arī garantijas valsts nedeva, lai piesegtu, lai bankrotē, LV ražošanu nevajag!

Satiksmes ministrija, tāpat kā visi pārējie, ir pilna ar liekēžiem, kas .irsu nepakustinās.

Atceros konkursiņu 22g vai 23g, novadiem, elektromobiļi, eu naudas, palūdza pakomentēt tehnisko pusi entuziasti. Kam novados lielos busus, full electric? Pavasara / rudens ceļi, braucēju trūkums, apkopes problēmas. Saku ņemiet mazos, 2x vai 3x viena lielā vietā, ekonomiski, var atrast LV kantorus, kas krāmēs kopā, vismaz kapeikas paliks pašiem, mosh izdodas pat exports. Oi nē, nolikumā tikai lielie busi, nevar mainīt. Interesanti, kas liedza laicīgi iespringt un nomainīt uz LV vajadzībām piemērotu speceni? Ja jau uz vienu pašu Rail Baltica palaiduši garām 100 miljonu finansējumu, tad cik vēl ir pa.irsts uz šādiem konkursiem?

Oi, nē, mainīt nedrīkst, pirkt no LV ražotājiem nedrīkst, novadiem neko labu dot nedrīkst!

Lūk, šodienas situācija.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?