Nezāles neiznīkst ([info]jan09) rakstīja,
@ 2014-09-04 08:08:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
vakardienas pasakuma atskanas
http://dringhousesandwoodthorpeward.mycouncillor.org.uk/2014/09/03/yorks-first-electric-double-decker-bus-arrives/

http://www.york.gov.uk/news/article/764/the_world_s_first_electric_retrofitted_double_decker_sight_seeing_bus_launches_in_york

http://www.yorkmix.com/life/transport-life/worlds-first-electric-double-decker-bus-launched-in-york/

/peedeejaa linkaa esmu bildee aiz WIP busa kabiinee - shofereeju, tb es shofereeju visa vakardienas pasaakuma laikaa, mosh ar laiku tikshu arii pie tikai man veltiitaam bildeem ;)

+video:

http://www.yorkshirepost.co.uk/news/main-topics/local-stories/video-york-sightseeing-bus-gets-electric-makeover-1-6820876

+ vnk info par izstraadi kaa taadu:

http://www.route-one.net/technology/time-right-magtecs-electric-drivetrains/


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]eermaniitis
2014-09-04 10:23 (saite)
diez cik ir energo zudumi transportējot un uzlādējot šo brīnumu - es domāju, ka cik zūd tīklā un cik lādējot, lai aptvertu visu ķēdi no enerģijas saražošanas līdz patēriņam

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

pretjautājums
[info]jan09
2014-09-04 21:46 (saite)
diez, cik ir energo zudumi, iegūstot benzīnu/dīzeļdegvielu, to transportējot, glabājot, un izmantojot?

laba elektromotora lietderības koeficients ir 85-95%, un nav izmešu, kas šobrīd ir ES un pasaules lielpilsētu bieds No1 aiz teroristiem ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: pretjautājums
[info]eermaniitis
2014-09-04 21:52 (saite)
nevajag būt tik jūtīgam - es dziļi cienu to ko tu dari un vēl vairāk ko tu zini

tamdēļ arī jautāju


viens ir iegūt naftu, pārdzīt pa trubām, rektificēt un izdzīt caur iekšdedzes dzinēju, kas vienu kilogramu nogādā vienā kilometrā

otrs ir iegūt naftu, pārdzīt par mazutu, iegūt elektrību no termoturbīnas vai vienkārša ģeņģera, to mēģinēt iedzīt aklamātoros, kas zaudē cik tur procentus uz iedzīt aklamātorā, kas dzen dzinēju, kas gādā kilogramu uz kilometru

tas tīri teorētisks jautājums par elektro ekonomikas īpatnībām teiksim pār ūdeņraža ekonomikas tirlipirli ;) ūdeņradis izgaro, toties viņa ieguvē zudumu praktiski nav


nu sarunas turpināšanā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: pretjautājums
[info]jan09
2014-09-04 23:32 (saite)
klau, es neesmu (ie)jūtīgs, vnk neesu tik zinošs, kā mosh no malas izskatās.
ir bijušas iekšējas elektro/development kolektīva sarunas/aprēķini, bet mēs tak neesam pētniecības institūts, esam izstrādātāji/ražotāji un mums vnk vajag notirgot savas iekārtas ;)
es personīgi izvēlētos ūdeņraža iekārtu, vai vnk LPG, pie tam, ex-mūsējiem (slovākiem) ir iestrādes ar ūdeņraža iekārtām, BET, kas dīvaini - ir patents, iz(ie)strādes, bet neviens auto ražotājs viņus neņem pretī... interesanti, vai ne? tipa, drošība, patenti uc sviests, kaut daudzi prototipi braukā pa ES... vnk laikam nav gaidāmās lielās peļņas un valdības/politiķu atbalsta šādam novirzienam...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?