krikumi
tagad CV droši varu rakstīt 2stāvu busa vadītāja pieredzi - 5dien 1.5h braukāju paša elektriski saslēgto EV busu pa pilsētu - laba izklaide.
VID sācis cīņu ar mazajām garažām - nevajag pūlēties, elektomobiļi vairumā šos iznīdēs ātri un nesāpīgi - mezgli tiks arvien vairāk unificēti, un vienkāršāk apkalpojami.
LV 1 persona var kā transformers vadīt kaut 5 un vairāk dažādas nozares (ministrijas), bet UK to kkā nesaprot. Cilvēks, kas vienu ministra krēslu nomaina pret citu, tiek izsmiets un kritizēts...
LV esot "blatu" sistēma visur - vakancēm, biznesam, etc - vai tiešām? - vismaz UK ne ar ko NEatšķiras! pa blatu būs mazāki līzinga procenti, pa blatu atradīsi labu darbu vai dzīvokli! tāda ir dzīve!
desmitgades kampaņa:
sievietes - augsta līmeņa vadītājas! sievietes - inženieres!
kādēļ nav saukļu: sievietes - santehniķes! sievietes - mehāniķes/metinātājas?
izrādās, tikai 7% no inženierēm esot sievietes, to ar steigu vajagot labot. nenoliedzot tās nedaudzās, kas ir labas tehniskajā lomā, paklanos, bet vairums iesēžas tik ērtajā tehniskā menedžera/projektu vadītāja krēslā.
redzēju tādas gan LV, gan Kūperā/Ītonā, gan radio/TV intervijās šādas būtnes aicina māsas nozarē, vienotā saimē. Nez kādēļ šamās nestrādā reālu praktisku darbu, bet kopj PR un saistītos lauciņus... tas tak nevarētu būt saistīts ar nespēju strādāt nozarē, ar absolūtu nepiemērotību, vai ne?
Palasi kantora mēnešavīzi, un skaidrs, ka meitene enerģētikā nejēdz, bet vada projektus, paklausies radiointerviju, un skaidrs, ka naftas/gāzes projektu vadītāja uz ieguves platformas ir bijusi 2h vizītē.
saprotu, kādēļ tik daudzi vīrieši maina dzimumu - tikai un vienīgi karjeras un profesionālisma vārdā!