Nezāles neiznīkst ([info]jan09) rakstīja,
@ 2014-06-12 06:43:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ceturtdiena
rīta prieciņš:

http://www.tvnet.lv/auto/motoru_sports/514062-latviesi_atgriezas_pikes_peak_sacensibas

/jautājumi sev pašam:
- paskatīties precīzi, kādas jaudas motorus mēs ražojam/lietojas vieglajam auto.
- iepētīt sīkāk sižetu.

//jautājumi AD komandai:
- kādēļ izvēlēts (ar ko pamatots) risinājums bez pārnesumu kārbas?
- kas reāli ražoja motorus, kāda voltāža (400V, 800V), lietderības koeficients?
- cik pamatots ir apgalvojums, ka bateriju pakas ir vieglākas nekā konkurentiem? kā ar ietilpību Ah? vai tiek izmantots plastmasas korpuss? ja tā, tad kā ar traucējumiem CAN līnijā?
- drošības jautājums bateriju izejā un motora/kontroliera HV galā (kontaktori, izņemamie drošinātāji)?
- daudz jautājumu par bateriju un motoru kontrolieri, programmatūru utt.
- daudz jautājumu par praktisko elektrisko montāžu, izmantotajiem gatavajiem risinājumiem (bremžu, akceleratora devēji, displejs), vadiem etc

///veiksmi!

////elektroauto dzēst ar ūdeni - tas ir spēks! reāli bezbailīgs ugunsdzēsājs!


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)

Re: ;)
[info]diskurss
2014-06-13 22:35 (saite)
nu jā, es par to, ka elementus patiešām nez vai kāds eiropā pats taisa ]]]
ka paši mēdz taisīt pakas, t.i. kontrolierus'n'šit - nezināju.

bet, hmm, kā tur ir, elektromobiļu industrijā barošanai mēdz tikt izmanoti dažādas voltāžas litija jonu elementi? un ja jā, tad - vai pakai no a gabaliem b voltu c ampērstundu elementiem būs kaut kādi principiāli atšķirīgi parametri nekā pakai no a gabaliem 2b voltu ½c ampērstundu elementiem vai pakai no 2a gabaliem b voltu ½c ampērstundu elementiem, nu, atšķirīga maksimālā momentālā jauda un sazinkasturvēl?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?