būs savādāk ([info]illegal) rakstīja,
jaa, ieprieksheeaa komenta ideja apstiprinaajaas, tikai ar mazaam nianseem.
noskaidroju ka rekuperatori ir ne tikai trolebusiem bet arii tramvajiem. nez kapeec man likaas ka kaads teica ka tikai trolejbusiem.. bet nee... ariituvaak papeetot liinijsleedzhu ampeermetrus atradu ka nav svariigi vai liinija ir trolejbusam vai tramvajam - tur tie ampermetri salikti kur nu kurais.

un vispaar... elektromagneetiskie releji + televadiibas datorizaacija = baigaas shmuces ;D

nu tas cik daudz ieekonomee no taa rekuperatora.. nu procentus man neviens neteica un es neprasiiju bet tajaa briidii kad trolejbuss/tramvajs bremzee - gjenerators uz kopneem dzen tuvu tos pashus 600 V (laikam, taa es sapratu) un kaads cits trolejbuss var no taa visa baroties... izpeetot proporcijas cik daudz trolebusi bremzee un cik vinji "gaazee" un mazliet pareekjinoties.. droshvien ka var atrast kautkaadu tevis gribeeto rezultaatu :D bet no manas puses tas ir tikai mineejums. noskaidroshu.

ciemos veel nenaac.. vispaar 3. AS ir pie vef tilta.. tur kur daudzie tramvaji... tur dzilji iekshaa tajaa maajaa es atrodos. ja ar kaajaam iet un labi paveero to maaju.. sho to jau var redzeet..piemeeram durvis uz trafu.. lielas peleekas durvis.. Trafo1, Trafo2 un Trafo3 :D tad nu tur ir transformatoru kastes, bet aiz sienas maajas preteejaa pusee seezhu es un suukaaju kaajas iikshkji.. ;D

ciemos vareesi kaadreiz atnaakt kad man buus patstaaviiga dezhuura visas 24 stundas un kad priekshnieki apkaart nevazaasies.. jo pashlaik 1)pats esmu taadaa kaa ekskursanta statusaa 2) bosi bosi un veelreiz bosi.. man tur rinkjii apkaart...


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?