raksti::
es::
draugi::
bīdīt tekstu::
urban | tests::
#sit_mani_nost

.:27 Mar 2014.:.05`11pm::
Nu ko, pirmā "nopietnā" skolas diena.

Es jūtu, ka man būs viens jauns ienaidnieks. Krīts! Neciešami smērē visu.
Lūdzu, uz nākamo gadu ieviest interaktīvo tāfeli, bet ja nav naudas, tad nomainīt esošo "blackboardu" uz "whiteboardu"!


..
Visnotaļ pozitīva un pacilājoša sajūta pēc pēdējās stundas. Nez, esmu dzirdējis par "enerģētiskajiem vampīriem" :D Varbūt pats esmu tāds kļuvis - uz stundas nobeigumu skolnieki tādi... izžmiegti izskatījās. Toties es varētu stāstīt un stāstīt vēl un vēl :D
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:17 Jan 2014.:.01`11am::
jāmaina "draugi" drošvien :D
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:17 Jan 2014.:.01`10am::
reti "draugi" raksta te.
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:17 Jan 2014.:.01`03am::
Tā. Šodien otri stomi. Gāja viņiem daudz labāk nekā iepriekšējiem, vismaz viens devītnieks. Šai grupā viens latviešu čalis - nav ticis latviešu grupā ne budžetā, ne par maksu - šis izdomājis startēt kopā ar ārzemniekiem. Nēnu, labi - gan jau atpelnīs savus cikturtos tūkstošus, septiņus laikam, par pusgadu? Vai gadu? Nez, neesmu lietas kursā. Nu bet man labi - galu galā viņējie - ārzemnieki - jau ir tie, kas galvenokārt manu aldziņu veido... Un viena studente - tā, kas devītnieku dabūja - tā no Irākas. Biļetē jautājums par skaņu - stāstīja par viskautko, arī par šņācošo skaņu, kādu F16 no viņas dzimtai vietai tuvējās aerobāzes izdveš... Un vēl par daudz ko citu stāstīja - un visu laiku prasa- vai stāstīt vel.. :D
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:15 Jan 2014.:.10`37pm::
Vakardien stomiem fizika. Nokārtoja (kā jau parasti) visi. Taču atšķirībā no mediem - neviena desmitnieka neatradās. Mediem bija veseli trīs - nācās pat feisbukā nobrīnīties. Savukārt stomos ir viens tāds kurš angliski gandrīz neko nav spējīgs pastāstīt - brīnums, kā viņš histoloģiju nokārtojis. Uzvārds arī viņam tāds pats kā.... Sadamam. Bet nu čalis dzīvojies pa Zviedriju pēdējos deviņus gadus - pirms tam - "karojis" Kurdistānā, tur, aiz/iekš Turcijas mazliet - savainojis kāju pamatīgi.

Nē nu, interesanti jau. Rītā būs vēlvieni stomi. Tie - vieni no vissmieklīgākajām un jautrākajām studentu kompānijām, kādas esmu redzējis. Redzēs, kā viņiem ies.

Kaut kā - pēdējos nu jau drīz piecos gados esmu trāpījis strādāt tik fantastiskos darbos, kā reti kurš.
.:10 jau iepļāva.:.iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:12 Jan 2014.:.02`06am::
interesanti tā, paskatīt, kad žurnāļa biedriem pēdējie ieraksti bijuši, cik ilgi žurnālis turējies.
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:12 Jan 2014.:.01`46am::



Nospēlējām Sauleskalnā SP!
.:1 jau iepļāva.:.iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:11 Jan 2014.:.04`14am::
Kā izrādās, pagāšgad neviena ieraksta žurnālā.
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:15 Nov 2012.:.01`28pm::
Maija Ķirse riktīgi smuka meitene bijusi!
Nu, un joprojām ir!


Tagad..


http://youtu.be/e75OudcWH0I
Toreiz..

Smaids ir tas kas paliek, ne?
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:15 Nov 2012.:.01`27pm::
A es "Bildēs 2012" satiku [info]orissa
Viņa smuki vijolēja.
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
pa miegam rakstot. pirmā daļa .:19 Sep 2011.:.11`51pm::
puspievēertām aizvērtām acīm, sēžu pi datora sildot kājas ar tā apakšējo ventilātora plūsmu un acu priekšā kā balts plīvurs maltas svītrainas līnijas sākot no kreisā stūra līdz pat apakšējam labajam kur mazliet melns kontrastējošs sāns...
lēnām iemiegu, vien pirksti vēl kustās un raksta, un acu priekšā skrien teksti un kods kas šodien rakstīts , if zen else .. vien baigi gribas atvērt acis un nesanāk vienkārši koncentrēties domu plūdumam domu lidojumam.. visādas domuzīmes pa ceļam iestarpinātas, bet jālaujas upes plūdumam , kas skrien pār smedzeņu viļņiem šķērsām pāri, priekšā ir tā upe, plūst pa kreisi, stāvu krastā un vēroju zilās debesis, otrā pusē esošu pļavu un meža birzi... saule cauri spīd mazliet un aiz birzs mājiņa no baļ'jiem un vienu logu priekšpusē un niedru jumtu.. tā kā no latviešu tautas multfilmas kādas bet nav pilnīgi ne jausmas, kādas.. monitors pārāk gaišs, neļauj koncentrēties uz ieplūšanu, kā arī drukas kļūdas , atgriezeniskā saite starp pirkstiem un prātu iebremzē
gribas atvērt acis un pārbaudīt tekstu, bet jāpiespiežas jātrennējas nē..
prāts pārāk aktīvs lai varētu ieslīgt tajā stāvoklī.. varbūt jāpagaida vēlāk kāds laiks, pēc pusnakts, pustrijos varbūt.. bet ļaut pirkstiem slīdēt pār klaviatūru un rakstīt prāta plūdumu priekšā atkal upe plūst un ziliem viļņiem mētājas un varbūt kādreiz ir bijis tā ka esi sapņojis un nosapņojis kādu skaņdarbu, ko esi diriģējis, bet pamostoties viss ir aizgājis, aizplūdis nebūtībā. durvis priekšā atveras un lēnām dodos pagrabā, velves slīd gaisma pāri cauri logiem, mazliet pazemē, zāle aug no malām atgādina sdaugavfrīvas pili cietoksnī no ārpuses tornis ar arheoloģiskajiem izrakumiem redzams sarkanbrūni ķieģeļi, apmetums un šūnakmens kas patiesībā nav šūnakmens bet tajā gliemežvāki redzami daudz un smalki nez vai tās ir fosīlijas lidostas tilts un pārvads pēc tam virzienā uz jūrmalu pāri ulmaņa gatves šosejai. depo nosaukums uz depo veikala sarkans un zaļš jāiet nopirkt kādi augļi nē bt augi vienkārši vai varbūt nemaz nepirkt bet paskatīties dziesmas par rītdienu un vakardienu skan ausīs un prātā pirkstos sēž viskautkas kas nav īsti saprotams et rakstās automātiski pār taustiņiem nemaz nekontrolējot ar acīm un prātu vien ārā izbirst vārdi kautkādi nezno kurienes un nesaka neko par visiem visumiem kas patiesībā sēž bet atlidoja ods un pamodināja mani.
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
nav vairāk .:14 Jun 2011.:.11`49am::
Nozagts velosipēds. Rīgā, Jelgavas ielas apkaimē.





Naivi runāt par "ja nu kāds mana"..
bet tomēr.

Sēdeklis apskrambāts. Plastmasas dubļinieki.
Košās krāsas.
.:3 jau iepļāva.:.iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:11 Jun 2011.:.11`05pm::
Sicīlijā, Itālijā, šķiet problēmas ar pulksteņiem.
Digitālie pulksteņi var būt visādi. Ja ir tādi, kas pieslēgti tīklam (mikroviļņu krāsnis, DVD, sienas, vienalga kas) viss ir ļoti vienkārši -
tie parasti būvēti tā, ka "laiku iegūst" no ... elektriskā tīkla un ar Zenera diodes palīdzību. Jānočakarē tik uz brīdi frekvence, un arī pulkstenis nočakarēsies. Ja pulkstenis atpaliek, tad droši vien ir brīži, kad summārais vilnis krītās, bet nepaliek negatīvs - tiek zaudēts impulss un zaudējumu summa jeb impulsu summa rada atpalikušo sekundi. Savukārt -ja pulkstenis steidzas, tad dīvaināk - neesmu vēl izpratis, kā tā varētu būt, bet sanāk, ka frekvencei jābūt vismaz divreiz biežākai. Vai arī summārā frekvence ir divu sinusu kombinēta kur tajā laikā, kad sinusam būtu jāieņem negatīvās vērtības, tas patiesībā vienreiz vai pat divreiz šķērso nulles vērtību - kļūst pozitīvs.



divus gluži neiegūst klāt, vienu impulsu gan. divus nokritienus zem nulles iegūst...
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:17 Dec 2010.:.12`38pm::
berlīnes vakuuma pasta sistēma

http://www.zdnet.co.uk/news/it-strategy/2008/11/27/life-before-email-a-look-back-at-the-vacuum-post-39563443/#story


Ņujorkas vakkuma pasta sistēma

http://www.postalmuseum.si.edu/exhibits/2b1b6_tubemail.html
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:07 Dec 2010.:.11`54am::
Kā Angliski sauc to spēli, kur kastes jāsastumj īstajās vietās? Un vai man liekas, vai arī tāda bija zem SuperNintendo?
.:1 jau iepļāva.:.iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:23 Oct 2010.:.11`56am::
tā viņš ir.
tiklīdz kārtīga darba nav -> ir daudz atsevišķi projektiņi, vairāk nav laika te neko rakstīt.
- Divos vārdos - kā tev iet?
- Iet labi.
- Sīkāk arī vari pastāstīt?
- Kuru no vārdiem vajag sīkāk?
- Vispār jau abus būtu labi..
- Nu labi. Lai iet pirmais vārds sīkāk. Iet. Sevī ietver dažādas dinamiskas darbības. Skrien, lec, brauc, arī klūp un krīt. Ārkārtīgi dinamiski. Tā, kā vienmēr esmu to vēlējies. Atceros laiku pēc paaugstinājuma Rīgas Satiksmē - katru dienu te tika kaut kas ierakstīts. Un vienmēr tikai tāpēc, lai varētu to nomāktības un nolemtības sajūtu likvidēt. Tagad nav laika tādām sajūtām. Otrais vārds - labi. Viss, ko daru, patīk. Bet ja godīgi, tad pārāk daudz pēdējā gada laikā bija paķerts, ko darīt.
- Un kas tas būtu?
- Doktorantūra. Gadu atpakaļ iestājos gan maģistratūrā iekš LU Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātes, gan doktorantūrā, tajā pašā universitātē, Fizikas, astronomijas un mehānikas programmā. Stipendiju nevienā no abām programmām nedabūju, un izvēlējos izspiest otro maģistratūru. Tā nu šogad nācās nopauzēt doktorantūras studijas, ar nodotu atskaiti un iesniegumu par izstāšanos. Pozitīvais tajā ir tas, ka, ja kādreiz gribēšu atgriezties, un tas nav izslēgts, ka gribēšu, tad varēšu turpināt no tās pašas vietas, kur paliku šobrīd. Ja godīgi, tad šī gada laikā doktorantūrā netika izdarīts gandrīz nekas. Viens vienīgais pētījums, kurš nospīdēja tikai profesora iniciatīvas un iespējas dabūt dienasnaudu, bija pētījums īpašā laboratorijā Francijā, Klermontferānā. Tur atrodas specifiska laboratorija ar tajā iebūvētu mākslīgas miglas kameru. Pētījumi norisinās pārsvarā saistībā ar autobraukšanu sliktos apstākļos, vadītāju reakcijas ātrumu, auto apgaismojuma ierīču parametru mērījumiem. No mūsu puses mēs šo miglas kameru izmantojām redzes uztveres pētījumiem. Meklējām sliekšņus un to kombināciju starp trim parametriem - redzes asumu, apgaismojumu un kontrastu - četrām dažādām krāsām. Sarkanai, zaļai un zilai, un baltai.
- Nu esam pamatīgi iebraukuši doktorantūras tēmā. Bet, atgriežoties pie izvēles, kas noteica tavu izvēli par labu studijām maģistratūrā?
- Patiesībā vairāku faktoru kombinācija. Nedabūju stipendiju studijām doktorantūrā, vienmēr interesējusi ģeogrāfija, ceļošana, dabūju arī darbu saistībā ar ģeogrāfiju. Tā nu nosliecos par labu iegūt otro maģistra grādu, sfērā, kas vienmēr interesējusi.
- Tātad pēc darba Rīgas Satiksmē sāki strādāt ģeogrāfijas sfērā?
- Gluži tūdaļ pēc Rīgas Satiksmes pamešanas gan nē. Pametu Rīgas Satiksmi 2009. gada 15 maijā. Tieši krīzes augšupejas laiks. Tā bija mana pēdējā darbdiena, un ārkārtīgi laimīga darbdiena. Es nekad nebiju jutis tik vieglu sajūtu. Biju iekrājis naudiņu. Ar māsu un draudzeni apceļojām Islandi tajā vasarā. Pie tam, ja masu medijos par Islandi runāja, ka tā ir visas krīzes cēlonis un tur tā izpaužas visvairāk - pilnīgas aplamības. Mūsu valstī tā izpaudās citos līmeņos, nekā Islandē. Pēc Islandes ceļojuma, rudenī iestājos studēt, pie tam samaksāju par pirmo studiju pusgadu 750Ls, lai varētu oficiāli studēt ģeogrāfos. Varētu teikt, ka tikpat daudz saņēmu atpakaļ, piedaloties jau iepriekšminētajā pētījumā Francijā, kā dienas naudu. Taču iekrājumi sāka iet uz beigām. Un tā, vārds pa vārdam ar dažiem kolēģiem, no 2010. gada marta, strādāju uz pusslodzi kā pētnieks Eiropas finansētā projektā, kurš nodarbojas ar pazemes ūdens dinamikas modelēšanu. Pie tam alga šajā projektā uz pusslodzi ir tikai mazliet mazāka nekā iepriekš strādājot Rīgas Satiksmē uz pilnu slodzi. Atšķirība ir noslodzē un atbildībā.
- Kā to saprast?
- Rīgas Satiksmē par 430 latiem treknajos gados gan es, gan manas kolēģes ar pietiekami ilgu stāžu, tika pamatīgi noslogotas dažbrīd. Mans apmācības process nebija no tiem veiksmīgākajiem - ar kolēģi, kas mani skoloja, man nebija izveidojies skolnieka-skolotāja kontakts. Mans darbs, tagad atskatoties, bija diezgan "ķepļep", pietrūka sistemātikas. Manuprāt, ārkārtīgi nekārtīga bija nodaļu savstarpējā sadarbība. Piemēram, nodaļā, ar kuru man vajadzēja sadarboties, augstos amatos atradās dažs nekompetents cilvēks, kas nespēja saprast dažas mūsu nodaļas īpatnības. Galu galā, ejot pie viņa, es jau zināju, ar ko tas beigsies. Smaidīju un gāju. Tagad savu darbu varu organizēt daudzmaz pats, ir uzdevumi, ir pētniecība, ir, protams, arī termiņi.
- Jūti sevi kā akadēmiķi?
- Nezinu gan, vai akadēmiķis ir tas korektākais vārds. Īstenībā man ir kāda liela sāpe par Latvijā esošo augstāko izglītību un vadošo cilvēku darba sadalījumu tajā. Šajā sfērā es redzu trīs virzienus - akadēmisko, zinātnisko un administratīvo. Katrs no tiem pats par sevi jau izsaka, kas zem tā slēpjas. Akadēmisko virzienu pārstāv lektori. Jāņem vērā, ka lektors ir zemākais akadēmiskais statuss. Asociētu profesoru nosaukt par lektoru, tas ir negods profesoram. Lektors var būt maģistrs, vai, iespējams, arī bakalaurs, ja universitāte pieļauj tādu iespēju, kas lasa lekciju. Protams, arī profesori un docenti lasa lekcijas, bet tādā gadījumā tomēr viņi jāgodā pēc to augstākās pakāpes. Cilvēki, kas sevi sajūt kā pedagogus, ir aicināti pārstāvēt akadēmisko virzienu, neraugoties uz to, vai viņš ir asociēts profesors, vai nepabeigts maģistrs. Zinātnisko virzienu pārstāv tie, kuriem tā zinātniskā domāšana piemīt, kuri spēj ģenerēt idejas, spēj tās kombinēt, spēj atsaukties, daudz zina. Tādiem nav nepieciešamība sevī sajust pedagoga aicinājumu. Viņi pēc būtības ir zinātnieki. Un pēdējais - administratīvais virziens, ko pārstāv tādi cilvēki, kam padodas darbs ar papīriem, rakstīšanu. Šādi cilvēki iet roku rokā ar zinātniekiem - palīdz veidot projektus, palīdz rakstīt rakstus. Tie, kas domu noliek uz papīra. Mana sāpe ir tā, ka Latvijā visi šajā sfērā esošie cilvēki visos trīs virzienos cenšas strādāt pa visiem 100%.
- Un tas noved pie tā, ka ņemot dalību visās trijās tevis izdalītajās sfērās, kopējais līmenis krītas?
- Jā, tieši tā. Salīdzinot profesoru, kuram nav pedagoģisko dotību, bet vada lekcijas, ar šī profesora asistentu, kurš, varbūt pat vēl studē pēdējā bakalaura kursā un kuram šīs pedagoģiskās dotības ir, noteikti, ka lielāku devumu izglītībā dos šāda asistenta darbs. Taču - asistents - tas ir amats. Amatam nepieciešams atalgojums. Ja netiek nodrošināts atalgojums, sekas ir tādas, ka, vai nu asistenta darbs ir nekāds, vai arī asistents ir zinātniski ievirzīts, vai asistentu nemaz nav. Projektus, cik esmu redzējis no savas pieredzes, visbiežāk raksta tie paši zinātniskie cilvēki - profesori. Manuprāt, vislētākais efektīvais variants ir tad, ja profesoram ir vismaz trīs asistenti. Tādi, kas pārstāv manis nosauktās jomas. Zinātniskais, administratīvais un akadēmiskais. Tikai tādā gadījumā zinātne var progresēt, ne tikai eksistēt un baroties no citiem, no tā, kas notiek citur.
- Samērā skarbi vārdi mūsu laikam. Un gan jau ka būs kādi, kas Tev nepiekritīs, oponēs Tevi. Bet nu turpinājumā pāriesim pie izklaides sfēras. Tu taču spēlē grupā, vai ne?
- Jā, spēlēju gan. Un ne tikai vienā, bet veselās divās. Into One un K.S. Un šad tad arī kori Āgenskalna baptistu baznīcā diriģēju...

...turpinājums varētu sekot...
.:2 jau iepļāva.:.iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
Azerbaidžāna, Baku. 70`tie. .:02 Apr 2010.:.06`54pm::

Pārējās bildes )
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:16 Mar 2010.:.02`49pm::
Tātad podi. Nez, šitais googlējot kādreiz parādīsies vai nē, bet var gadīties, ka kādam, kurš pirmoreiz ko tādu, noder.
Klozetpods jeb skalojamā kaste. Pludiņa problēma. Pludiņa mehānisms nekorekti noslēdz ūdeni. Nez, vai tur aizsērējis vai izdilis, vai kas, bet man tā doma - nopirkt jaunu pludiņa mehānismu. Atradu mājlapu, kur 2-5ls cenā var nopirkt to mehānismu, bet izrādās - ka tur, kur jāpienāk ūdenim, tur var būt divu veidu vītnes - 1/2" vai 3/8" (collu) vītnes. tas arī visa māksla.
.:3 jau iepļāva.:.iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
.:15 Mar 2010.:.10`37am::
stratigrāfija pēta klints un iežu slāņus un to slāņojumu. pareizi?
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
etiķetes .:13 Mar 2010.:.02`49pm::
etiķetes no septiņdesmitajiem )
iepļauj::

_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯

----------------------------------------
_____..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______..)/..________..)/..________..)/..________..)/.._______
¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯
----------------------------------------
uz kurieni
skatamies .:. pļāvieni atpakaļ