Ilse Kahrklis ([info]ld) rakstīja,
ar to visu es negribu teikt, ka es zinu visu vislabāk, bet tikai to, ka jāmaina scenārijs. Dievs slēpjas mazās lietās. reizēm tādi sīkumi izmaina visu komunikāciju!

Kaut kur lasīju vienu rakstiņu, kur divi šefi netika galā ar padoto. šefene padevās, bet šefs uzaicināja padoto uz pusdienām un pajautāja "kāpēc Tu mani ienīsti?"
notika lūzumpunkts un konflikts izbeidzās.

S stāsīja par piedzīvojumiem Skotijā. Toms stīvajai skotu klientei esot pajautājis kur tuvumā esot kāds labs restorāns. viņa atbildējusi tas un tur. Toms turpinājis sarunu pasakot: OK, skaidrs, kad Tu tur vari šovakar būt?
S žoklis atkāries par tādu business etiķeti. Mani pārsteidza savukārt ka dāma piekritusi vakariņām un tās tēmas kādas risinātas.

vispār es ļoti daudz mācos no Stefana atstāstiem. un viena no mācībām - personīgas attiecības ir ļoti ļoti svarīgas. gan ar kolēģiem, gan ar klientiem.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?