Comments: |
Es neteiktu, ka tukša, vismaz pirmā trešdaļa, kur es stāvēju, bija pilna; atpakaļ nebija laika skatīties, bija pavērtu muti jāblenž uz skatuvi un jālēkā :) Manuprāt, bija tāda optimāla cilvēku biezība. Imho, viņi arī negaidīja pārbāztu arēnu, un izvēlējās Rīgu kā pirmo tūres vietu, lai notestētu, vai visas gaismas migājas un hujārījas(c) pareizi (promejot saskaitīju - tehnikas pārvietošanai stāvēja astoņas fūres). Win-win, mums nebija jābrauc uz Poliju vai tamlīdzīgi :)
nu, diezgan. cik būts arēnas končos, šis bija vistukšākais, tribīnes vispār
ir būts arī tukšākos, un te jau nu nebij ko sūdzēties
helvētikas sensacionālisms, not true :)
Es līdzīgu salīdzinājumu izveicu kaut kad nesen ar video palīdzību. Paņēmu stiprāku dzērienu un uzliku skatīties 90to vidus koncertu, Vudstokā laikam, kur viņi visi ar dublīšiem nosmērējušies blieza ne pa jokam. Un pēc tā noskatījos tagadējo, 2013 koncertu.'Gāziena' ziņā man 90to NIN šķita spēcīgāk, tad varētu kratīt paciņu un pēc tam vairākas dienas vēl kaut kur āfterpārtijot. Savukārt, tagadējais ar to nav kļuvis sliktāk, vai vājāk. Vienkārši mainījies, nomierinājies, kļuvis niansētāks, varbūt, nobriedis skaņu eksperimentos. Un pareizi jau arī saki, ka jāņem vērā, kā paši esam mainījušies, lai gan heypig joprojām čīkst lieliski. Jebkurā gadījumā, gaidu māksliniekus in LND.
es biju noskaņojusies, ka pēc koncerta varētu būt vajadzīgs paklausīties kādus hellraizerus un feindflūgus pilnai laimei, bet nē, vīrs piegādāja kā nākas, cepuri nost. Vienīgais kaut kā līdz galam nepameta sajūta, ka šitas vairs nav dzīve, bet darbs. Kaut kas no Kailijas Minogas un šļakatu zonas.
Reznoram tas vienmēr ir bijis darbs. Bet ne sliktā nozīmē. Tik tagad viņš ir sasniedzis tādas profesionālās noslīpētības līmeņus, ka nedaudz pazūd cilvēciskums visā tajā. | |