|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vasara un dūmi - kārtībiņa dabas vēstures muzejā 2019
Comments:
nu, šitas jautājums tiek cilāts ne tikai eiropās
amerikas indiāņi un austrālijas aborigēni ir ar visai dibinātām pretenzijām pret visādiem muzejiem un citiem kapu izlaupītājiem galu beigās - ja radinieka kaulus visādi eksperti pa skapjiem krāmētu, būtu arī privāts viedoklis ;) bet tas tiešām ir barbarisms ;) un piemēram par to mākslinieku, kurš plastificē līķus un vadā pa pasauli kā kunckameru man ar ir personisks viedoklis Austrālija vispār tiek minēts kā pozitīvs risinājums šai problēmai: aborigēnu antropoloģiskā materiāla krātuves oficiāli piederot viņu kopienai, ar kuru jāsaskaņo piekļuve materiālam, kad kāds vēlas nodarboties ar pētījumiem. Līdz ar to problēmu parasti neesot, jo viss tas jautājums par "senču kauliem" jau ir simboliskās varas jautājums.
bioloģija kā tāda nav, bet bioloģisko materiālu izrādīšana publikai aka bārdainais sievišķis, vai neglītais punduris nē
atšķirība ir jūtama, muzejs nav tikai slēgtie fondi, bet galvenokārt ekspozīcija - vismaz publikai pieejamā muzeja daļa Eirovīzijā taču rādīja gan bārdainu sievišķi, gan neglītu punduri. Cilvēkiem tādas lietas patīk un šķiet ļoti ētiskas.
jā, dīkdieņi uz bārdainu sievišķi un neglītu punduri iet skatīties steriem, pie kam maksā dzīvu naudu
bet mūsdienās teikt, ka tas ir ētiski - vai nav pārdroši? nekas nav pretī pret meiteni ar desiņu, vai kupri kā tādu vai acu šķielēšanu, bet izstādīt to uz apskati un tresīt naudu - es balsoju pret, ja man to kāds prasa, bet paldies dievam neprasa, mūsu devīze, man pofig .... cerams, līdz brīdim, kad nokļūsti bārdainā neglītā pundura lomā ;) tresīt naudu - izklausās neforši. bet izlikties, ka pasaulē nav sakropļotu cilvēku, tas arī tādā staļinisma garā.
butu labi, ja bērniem mācītu domāt, nevis teiktu priekšā kā jādomā.
un pie šitā argumenti aprāvās - neoliberastisms savā kareivīguma apogejā?
vēlmi tīksmināties par citu cilvēku ķermeņa daļām, atraijot no konteksta, tu zini kā sauc
man pofig
bet tev iesaku pameditēt,no kurienes aug kājas rietumu ētikai, kā arī racionāli bez liekulīga izdomāta ieaudzināta sentimenta atbildēt pašam sev, kas ir cilvēka ķermenis, kad tas ir miris.
tie ir pīšļi, kuri pieder vēl joprojām tam cilvēkam,kāpēc arī lielākoties tiek respektēta pirmsnāves griba
Tur ir nedaudz paradokss jo ``tā cilvēka`` [īpašnieka] jau vairs nav, okej to var risināt caur testamentu tāpat kā ar citiem īpašumiem, kur arī ja es nenamldos ja testamenta nav un neatraidāmo/ pieteikušos mantinieku nav- tad pievāc valsts un viss.
Nu jā tāpēc likums ir jārevidē un jākonstruē izejot no evidences un esamības, ko arī valstu parlamenti u.c. likumus veidojošas iestādes dara.
Point - likumu sistēmas racionalizēšana un pielāgošana zināšanām par realitāti
[piemēram tādi likumi kas pēc noklusējuma ietver jēdzienus par pēcnāves dzīvi ir lieki]
mehh, tad atliks likumi, kas regulē resnumu un garumu 😎 tu vispār no kāda totalitārā cauruma nāc?
Nu tieši tā, atliks minimālais skaits nepieciešamo likumu, tādu kuri ir racionāli pamatoti un kuru neievērošanai ir sliktas sekas ( ugusdrošības, drošības tehnikas, krimināllikumi utt)
Minimāls skaits pašu nepieciešamāko likumu un tos tad arī ievēro. Iekš visa pārējā - brīvība. Ja es kko nejaucu tad šitas ir taisni pretējs totalitarismam, kurā cenšas reglamentēt visu - ko vajag un ko nevajag. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||