Hashz ([info]hashtreck) rakstīja,
@ 2009-06-04 01:11:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Vakar biju aizdevies uz fiziskās veselības, sporta medicīnas un rehabilitācijas centru 'Sporta Laboratorija', lai veiktu komplekso slodzes testu. Ar veloergometru pie kadences 80 aizminos līdz 330 vatiem, sāku pilēt kā tāds taukmūlis un kļuva arī grūti elpot, tāpēc pie tā arī paliku. Rezultātā man tagad ir četras A4 lpp ar cipariem, kardiogrammām, grafiem, kā arī pilna galva sadrumstalotu datu, ko kaut cik mēģināšu uzkonspektēt. Principā ieraksts priekš sevis, bet ja nu kādam interesē salīdzināt vai citādi...

Max pulss: 194
HR mierā: 79
Aerobais slieksnis: 142
Anaeirobais slieksnis: >165 (netika precīzi noteikts, bet +- ap 170)
Workload index: 3.3 (t.i. fiziskā sagatavotība augstā līmenī)

Ieteica turpmāk trenēties pēc shēmas:
1) Ieslidīšanās 10-15min @ HR 100-110
2) Treniņa pamatdaļa 60-70min, no kurām pirmās 40min @ HR 140+-5, tad 15-20min @ HR 155-160, tad 10 min @ HR 140+-5
3) Atsildīšanās 10min, vispirms @ HR 120, tad HR 100,
4) Stiepšanās.

Šis piemērs ir dots velopedalēšanas treniņam - ja skrien, tad skaitļiem jāpieskaita +7. Intervālu treniņu ieteica veikt once per week. Bet gan jau tāpat ļaušos improvizācijai - un te nu noderīgas ir tādas lapas kā šī: http://www.orient.lv/polar/teorija_un_padomi.htm

Elpošanas sys darbojas ar rezervi, ar muskuļiem arī viss kedā, ar sirds ritmu tāpat, vot tikai asinsspiediens mazliet virs normas, taču vēl jāsagaida analīžu dati, lai spriestu tālāk.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]hashtreck
2009-06-04 14:40 (saite)
Tas veloergometriskais verķis ik pēc laika paaugstina slodzi jeb vatus, visu laiku pa noteiktai iedaļai - apmēram tā itkā būtu jābrauc arvien stāvākā kalnā - pie 330 jau miru nost. No XC.LV foruma: "Ir tāds jēdziens kā PWC170 tas ir uz ergometra braucējam pakāpeniski palielina slodzi līdz pulss sasniez ~170bpm un tad skatās veiktspēju vatos". Es parstaju treniņu pie pulsa 165, kad veloergometra vati bija 330. Vienk jutu, ka nebūtu 340 noturējis kadenci uz 80.

Jā, kadence ir pedāļu apgriezienu skaits minūtē. Tur bija jāizvēlas braukt ar kadenci 60 vai 80. Kā jau maksimālists paņēmu grūtāko, bet citreiz/nākošreiz gan ņemtu 60.:))

Lielā mērā tieši ziņkārības pēc aizgāju. No sākuma viņi ievāc info par pašreizējo fiziskās slodzes intensitāti un biežumu, un pēc tam, analizējot iegūtos datus, iesaka savu variantu un visko pastāsta kas ir un kas nav. Man jau tur tik daudz jautājumu bija, ka diezgan labi saputrojos.

Par GPS tūli joprojām aktīvi funktierēju. Neizdodas atrast nekādu bezpvn tipa pārdošanas variantu tiem Garminiem, tā joprojām svārstos Forerunner 305 vs Edge 305 vs Edge 705 (šis gan kūdi dārgāks, bet te jau ir krāsas, ir kartes, ilgaka bača). FRWD - cik skatijos, LV tam nav izplatītāju..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?