Tā gluži nav. Joprojām ir daudz sūdzību, ka izglītība nav pieejama visiem.
„Man visspilgtāk atmiņā ir iespiedušies anonīmie stāsti, ko mums iesūtīja, jo tie bija visskarbākie. Viens bija trešā gada medicīnas nu jau izbijuša studenta stāsts, kurš aprīlī pārtrauca studijas, jo viņš vairs nespēja samaksāt par dzīvokli, par ēdināšanu un nespēja arī atrast darbu. Viņš pārtrauca savas medicīnas studijas. Jaunietis nāca no mazāk labvēlīgas ģimenes, tāpēc arī bija spiests doties projām,” pastāstīja Širina.
Protams, šis ir no sērijas "viena tante teica", taču šķiet ticami.
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/studenti-akcija-gribu-studet-ludz-valsts-atbalstu-izm-top-13-miljonu-eiro-plans.a361292/Taču, ja runa ir par pamatizglītību, tad uzskatu, ka pedagogi nav roboti, katrs nāk ar savu atšķirīgo redzējumu, tāpēc arī nepieļaus, ja izglītība kļūst tendencioza.
Te arī ir diskusija.
http://www.creativemuseum.lv/lv/raksti/dienasgramata/lipkes-drosmes-maja-latvijas-izglitibas-sistemas-ainava-diskusijas-atsifrejums?fbclid=IwAR1O_oAs-K8mspq-SG7HXopVs1Z1YiCgbZ_aUfzzFuIQlvJ5gCX8V4afb1o
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: