Comments: |
Kas šajā gadījumā ir tas, ko Tu uzskati par principā neizdarāmu?
Pamatot visu racionāli. Principā šo vajadzēja pie sākotnējām aksiomām, aizmirsu pierakstīt.
Īpaši slikti tas ir gadījumā, kad C ir... labāks, bet eksistē kaut kāda sīka evidence par labu D. Nonākam pie "britu zinātnieki izpētījuši" scenārija. Kokakola ir veselīga, jo tajā nav holesterīna. Monarhija ir laba, jo prinča piedzimšana stimulē ekonomiku.
"Ja C ir labāks" - pēc kādiem parametriem? Ja par labu C runā daudz evidences, un nedaudz - par labu konfliktējošam D, tad ir izvēle, manuprāt, ir triviāla.
Par C nerunā nekāda evidence.
Tad kādā veidā C ir labāks?
Izdevīgāks no vispārcilvēciskā viedokļa.
Es nesaprotu, kādā veidā šāds apgalvojums var nenozīmēt, ka ir evidence par labu C.
Ticīgos normas robežās tur tikai biedēšana ar elli? Tas neglaimo dievticībai, un tas iekļaujas visās manās projekcijās. The pattern matches.
Kādā veidā "believing in hell is good for people" iekļaujas "projekcijās"?
Believing in hell keeps believers in check. Nothing of this research applies to non-believers for whom both heaven and hell are metaphors at best.
| |