28 Oktobris 2016 @ 07:40
 
Ak vai, kā es te izpildījos. Nebūdams ļaunatminīgs un noslinkojis pierakstīt, jau paguvu visu aizmirst, taču paši atkal piezvanīja un atgādināja.


Viendien piezvana no bankas, vai nav vienalga kādas, sauksim par banku C, un atkal sāk "pārdot" kaut ko no tā, ko man nevajag. Tik vien saprotu, ka atkal kaut kādas maksājumu kartes. Tik ilgi mierā neliekas, ka nospriežu, cilvēkam tāds darbs, plāns jāpilda, vai man grūti, garām ejot, parakstīties un paņemt, ja reiz jāmaksā par to nebūs. Pēcāk iemetīšu kastē pie neaktivizētās LMT sim kartes, Depo klientu kartes un citiem nevajadzīgiem štruntiem.
pēc pāris dienām pienāk īsziņa, ka karte gatava, lai nāku pakaļ. Vakarā, uz autobusu skriedams, iemetu skatu filiālē. Tur viss tukšs. Viena darbiniece kaut ko dikti "strādā savā nodabā", otra tērzē ar vienīgo klientu. Nospriežu, ka atlikušajās 15 minūtēs iekļaušos, un sēžu nost. Vakars tā arī pagāja - viena kaut ko ņēmās pa savu galdu un datoru, otra flegmātiski klikšķināja datorā, laiku pa laikam uzrunājot vienīgo klienti. Nosoriedu, ka jauniete palūgusi izskaidrot katru no tipveida līguma punktiem. Tas ir ļoti prātīgi, nospriedu. Bet pats kļuvu nervozs un metos uz pieturu, kur ierados tieši laikā, lai noskatītos aizejošā autobusa uguņos.
Neaprakstīšu visu emociju gammu, paši esat lieli un zināt tos vārdus.Taču drīz vien tas viss izkūpēja no prāta, līdz kādu dienu atkal piezvanīja no bankas ar prieka vēsti, ka karte gatava, lai nāku pakaļ.
Todien ne, bet kādu citu vakaru, ņēmis vērā bēdīgo pieredzi, norezervējis garāku laika sprīdi, atkal iegāju filiālē. Atkal tā pati aina - esmu pirmais gaidītājs rindā, abas klientu apkalpišanas speciālistes lasa pri
kšā saviem upuriem "Bieži uzdoti jautājumi un vienīgā atbilde uz tiem". Šoreiz pacietīgi sagaidu savu kārtu. Meitene, uzzinājusi, kāpēc esmu ieradies, priecīgi palecas kaut ko paburas datorā, un tad tonī, kādā dakteris īpaši nervoziem pacientiem uzskaidro, ka tūlīt pataustīs pulsu, paziņo, ka iešot pēc kartes. Jau atviegloti uzelpoju un acīm meklēju pildspalvu, taču ar to nekas vēl nebeidzas.
Atnākusi ar karti un atkal izklikšķinājusi datoru, viņa paziņo, ka vajadzēšot atvērt kontu.Kā, vai ar tiem visiem kontiem, kas man jau tur ir, nepietiek? - Nepietiek, jo vienam esot tāda īpatnība, otram šitāda, bet trešais vispār esot slēgts. Nu, labi, ja vajag, lai taisa jaunu. Kā mani saucot? Vai aizvien strādāju par to, ko strādāju? Kāda ir manas darba vietas adrese? Aļo,garaž! Jau neskaitāmus gadus esmu jūsu klients, pa šo laiku neesmu izmantojis ne santīmu jūsu naudas, konta bilance ne uz mirkli nav bijusi mīnusos, esmu piekritis izdarīt jums pakalpojumu un paņemt debetkarti, kura man nafig nav vajadzīga un visdrīzāk netiks izmantota, bet jūs man te sarīkojat atrakcijas, it kā es būtu atnācis pēc miljona marihuānas plantācijas ierīkošanai! Paņēmu savu ID karti un izgāju pa durvīm, ar to domās pielikdams punktu.
Pagāja nedēļa, temperatūra naktīs nokrita zem nulles, gaisā retumis sāka parādīties aizdomas par sniegu, Itālijā plosījās zemestrīce un snorke, Dinamo nespēja vien mitēties zaudēt. Kādu dienu atkal atskanēja telefona zvans. Vai es zinot, ka mana karte jau esot izgatavota...
 
 
( Post a new comment )
[info]murks on 28. Oktobris 2016 - 08:36
Vai Tu neesi Pirtnieku Ansis?
(Atbildēt) (Link)
[info]zvirbuleens on 28. Oktobris 2016 - 09:16
:D
Lai tak atsūta pa pastu! Pastāsti viņiem, ka tagad var aktivizēt arī internetā, un lai sūta uzreiz divas, viena var pazust, nosmērēties un tā.
(Atbildēt) (Link)
[info]ernuerna on 28. Oktobris 2016 - 09:52
kas notiktu, ja Tu paziņotu, ka pārdomāji un nafig negribi to karti?
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 28. Oktobris 2016 - 10:21
Kas tad tur var notikt? Nekas.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]lavendera on 28. Oktobris 2016 - 10:59
priekš kam tev nevajadzīga karte, par kuras lietošanu katru mēnesi no tava konta nosūc kaut kādu summu?
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 28. Oktobris 2016 - 11:51
Jāmaksā nav.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]lavendera on 28. Oktobris 2016 - 11:00
t.i., par kuras ESAMĪBU.
(Atbildēt) (Link)
[info]zirka on 28. Oktobris 2016 - 11:06
izklausās pēc nordea
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]tipa75 on 28. Oktobris 2016 - 16:18
Nū, man par Nordea tikai labi vārdi sakāmi. Man izlasās pēc Citadeles. Ja par bezmaksas karti pēkšņi būtu jāsāk maksāt, tad tā būtu Seb.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]zirka on 28. Oktobris 2016 - 16:24
es vairāk par to situāciju apkalpošanas centrā, man pašai ir nordea un itin labi patīk :)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)