Pirms vairāk nekā diviem gadiem mani pārsteidza, ka Latvijā ir daudz automašīnu ar RU numuriem:
http://klab.lv/users/extranjero/301443.htmlTagad Latvijā vairs tādas nemanīju.
Stāsts bija par to, ka direktīva, kas noteica, ka Eiropas Savienībā nedrīkst iebraukt auto ar RU numuriem, bija jau pieņemta, bet kaut kā daudzas valsts, ieskaitot, Latviju to neņēma vērā. Tad parādījās ziņas, ka Vācija ir sākusi konfiscēt šādus auto. Par to daudzi smējās un teica, ka tiesās Vācija zaudēs. Bet tā nenotika, jo EP atsūtīja skaidrojumu, ka direktīva patiešām attiecas arī uz tūristiem, kas grib iebraukt ar auto no Krievijas (praksē tas nozīmē ar RU numuriem).
Tikai pēc tam valdība sarosījās un lēnām nolēma, ka auto ar Krievijas numuriem vairs nedrīkstēs iebraukt.
Tagad ir skandāls par mangāna rūdas importu Krievijā, kas veikts caur Latvijas ostām un dzelzceļu.
Arī man nav skaidrs, kāpēc tā. Redzēju dokumentus, kur teikts, ka mangāna dioksīds ir pakļauts sankcijām. Mangāna rūda ir faktiski mangāna dioksīds ar piemaisījumiem. Varbūt ES direktīvas arī šoreiz ir domātas pietiekami plaši, ietverot arī mangāna rūdu? Nezinu, bet centīgie latvieši, kas parasti interpretē ES direktīvas iespējami plašākā veidā, šoreiz cenšas no tām izvairīties un tirgosies ar Krieviju līdz pēdējam.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: