šorīt, pus deviņos, kad man notiek ikrīta īsās sapulces ar manu komandu, satraukta recepcijas darbiniece zvana un lūdz, lai atnāku viņai palīgā ar vienu āshōlu tikt galā. kas notika, prasu. šī man saka - ai, viņam aizdegās cepeškrāsns viņa apartamentā, un viņš tagad te bļaustās lobijā. ierados lobijā, prasu vīrietim - jums tur tā cepene aizdegās? jā, viņš saka, jums debīlas cepeškrāsnis, sāka vienkārši degt! es - nu, nevar būt, ka cepene pati no sevis aizdegās. varbūt ielikāt kaut ko, kas to izraisīja? viņš [bļaustīgā tonī] - es neesmu stulbs! es māku ar cepeškrāsni apieties! es ieslēdzu, ieliku ēdienu un pēc dažām minūtēm sajutu pretīgu smaku un pamanīju dūmus. attaisīju cepeni un liesmas aizgāja pa gaisu. nodzēsu ar ugunsdzēšamo. es - ok, pirmkārt, lūdzu mind your tone. otrkārt, mūsu tehniķis paskatīsies, kas tur pa vainu. viņš - kur jūsu loģika?! sauciet pažarniekus! man viss dzīvolkis smird. es - ar loģiku man viss labi, nekas vairs te nedeg, visu varam nokārtot internally, pažarniekus nevajag tramdīt. re, kur man tehniķis atsūtīja bildi no jūsu apartamenta - jūs aizmirsāt vienu pannu cepeshkrāsni, kurai bija plastmasas rokturis, tas arī aizdegās. viņš [super sarkanu sejas krāsu] - nēēēēēē! tā panna tur nebija! jūsu tehniķis to tur ielika! es - ar izkusušu plastmasas rokturi un pilnīgi melnu nosūbējušu? viņš - nē, vispār bija tā, ka es tajā pannā lēju ūdeni un centos nodzēst liesmas, pirms ņēmu ugunsdzēšamo. bet man daudz nekas nesanāca, tad es to pannu tur iemetu. es - ak tā, uz augšējā plauktiņa? [es tiešām centos neizdvest sarkasma notis] viņš - nē, jūsu tehniķis būs to pārvietojis! es [turos no visa spēka nenovilkt tupeli un neatštaukāt šo indivīdu] - cena par nodarītajiem zaudējumiem ir xxx. kā vēlaties samksāt - ar karti, vai skaidrā naudā? viņš - nemaksāšu! es jūs tiesā iesūdzēšu! uzrādiet man tagad jūsu cepeņu safety checks!!!! kad jūs pēdējo reizi to vispār darījāt?! es - ja jums ir iebildumi pret mūsu Dubajas tūrisma licensēto iestādi, lūdzu griezties viņu birojā un iesniedziet tur sūdzību. nekādus apskatus man jums nav jārāda. viņš - es jūs tiesā iesūdzēšu! un vispār dodiet man citu apartamentu tagad! es - es vēlētos jūs palūgt sakrāmēt čemodānus un atrast citu iestādi, kur apmesties. viņš - kas jūs te tāda esat, ar mani šitā runāt! customer is always right!!! es - nē, nebūt ne always. jūs pakļāvāt mūsu iestādi briesmām, un nodarījāt bojājumus. jūs rupji izturaties pret maniem darbiniekiem. šādu attieksmi mēs netolerējam vispār. pēc cik ilga laika man jums aizsūtīt palīgā čemodānus nonest lejā? viņš - ā, labi [ļoti mierīgā tonī, atšķīrībā no tik tikko bravūrīgā], es samaksāšu par bojājumiem. bet lūdzu iedodiet man citu apartamentu, es gribu atpūsties, ļoti stresains rīts...un atvainojiet jūs un jūsu darbinieki par rupjumu, es saprotu, ka pāršāvu pār strīpu, es tā negribēju.
priekšskars. evi aizgāja savu atdzisušo rīta kafiju dzert.
p.s. mans runājamais tonis visu sarunas laiku bija ļoti pieklājīgs un nemainīgs. kolēģi pēc tam prasīja iemācīt kā tā turēties, kad ar šādiem lohiem jārunā :D nu....not my first rodeo, kā saka.
p.p.s. cik viņš samaksāja? jaunas cepeškrāsns cena + darbaspēks un laiks, kuru nevarēsim šo apartamentu nevienam izīrēt = nu ļoti pieklājīgu summu.
|