un tagad ir situācija, ka mājasdarbu vienkārši nav. manam jaunākajam (8. klase) nedēļā varbūt vienu vakaru ir kaut kas jādara. laikam skolotāji ir sapratuši, ka bērni tos tik un tā pildīs ar resursu izmantošanu. vai tas kaut kā ietekmē darbu stundās, nezinu. bet to jau agrāk esmu sapratusi, ka skolotāji nevar un nemēģina atšķirt skolēnu darbu no vecāku darba (sk darbmācību; lai cik sarežģītus adījumus un tamborējumus skolotāja uzdos, mātes tos izpildīs, paralēli domājot asinskāras domas par skolotāju). un tāpat viņi nevar atšķirt skolēnu darbu no MI darba, kaut kā tā.
tiem skolotājiem droši vien vajag palīdzību - ar kādiem uzdevumiem saglabāt bērnu mācīšanos MI klātbūtnē.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: