Eos ([info]eos) rakstīja,
Es pilnībā piekrītu, ka MI var dot matemātikai daudz kā laba. Arī viens no vadošajiem pētniekiem Terence Tao runā par revolūciju matemātikā, kad pierādījumus varēs pārbaudīt ar MI (vēl labāk).

Paldies par linkiem, izlasīšu.

Profesore neteica, ka prognozē, ka "kaut ko aizliegs", taču jau šobrīd skolās tā ir nenormāla problēma, ka ir skolotāji, kas uzskata, ka mājasdarbus uzdot un labot nav vērts, jo tie būs izpildīti ar MI.

No tā cieš tie bērni, kas godīgi ar roku ir gatavi pēc skolas pavadīt 1-2h katru dienu mājasdarbu izpildei. Smadzenes ir jātrenē ar mājasdarbiem, ar paaugstinātas grūtības uzdevumiem, ar matemātikas konkursu un olimpiāžu uzdevumiem. Jātrenē ļoti daudz, lai varētu pavilkt Matemātikas bakalaura/maģistra studijas, kurās šobrīd ir ap 70% atbiruma. Par RTU atbirumu inženieros nezinu, taču diez vai tur ir vieglas studijas.

Es piekrītu, ka, ja vien Tu nestrādā "pure math" vai "theoretical physics" lauciņos, daudz ko var un vajag automatizēt. Problēmas rodas tad, ja
skolēni sāk lietot kalkulatoru, pirms zina reizrēķinu no galvas līdz 30*30.

Sāk lietot photomath, pirms prot korekti atvasināt un integrēt.

"Use it or lose it" būs gan pēc gada, gan 50 gadiem. Ja cilvēki pārstās risināt sarežģītus uzdevumus, tad vienkārši to cilvēku skaits, kas katru gadu vai katrus 5 gadus iegūs Phd Stem jomā, var sarukt un turpinās sarukt, kas jau notiek. LV par Phd studijām daudzās jomās nemaksā. Ārzemēs maksā, jo šie studenti valstij pēta kaut ko, ko vajag tās tautsaimniecībai tiešā vai pārnestā nozīmē.











(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?